بازدید 6500
۲

فوت ۷ سالمند بلژیکی به دلیل ابتلا به کرونای کلمبیایی

مرکز پیشگیری و کنترل بیماریها در اروپا، گونه B۱.۶۲۱ را به عنوان بخشی از سویه کاپا و نه به عنوان یک نوع مجزا از ویروس معرفی کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 07 August 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مقامات بلژیک اعلام کردند: هفت نفر از ساکنان یک خانه سالمندان به دلیل ابتلا به نوعی از کروناویروس موسوم به B.۱.۶۲۱ فوت کرده اند.

مقامات محلی می گویند: این هفت نفر که به طور کامل در برابر بیماری کووید-۱۹ واکسینه شده اند به سویه ای از ویروس آلوده شده اند که اولین بار در کلمبیا شناسایی شده است.

یک تیم از متخصصان ویروس شناسی با اعلام فوت این هفت نفر اظهار داشتند: تمامی آنان به کروناویروس نوع B.۱.۶۲۱ آلوده شده اند که در هفته های اخیر در ایالات متحده شناسایی شده و موارد ابتلا به آن در اروپا نادر است.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماریها در اروپا، گونه B۱.۶۲۱ را به عنوان بخشی از سویه کاپا و نه به عنوان یک نوع مجزا از ویروس معرفی کرده است.

 

بنابر گزارشها این هفت سالمند ۸۰ تا ۹۰ ساله بوده اند و وضعیت جسمی برخی از آنان نامساعد بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، در حال حاضر در مورد اینکه آیا B.۱.۶۲۱ نسبت به دیگر سویه ها و گونه های کروناویروس از قدرت سرایت بیشتری برخوردار است، اطلاعاتی در دست نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
با این اوضاع واکسن زدن در ایران، قول میدم اگر با همین فرمون جلو بگیریم ، جهشی در ایران پیدا بشه که نعوذ بالله خدا هم توش بمونه، خیلی خیلی گند زدید تو برخورد با ویروس.
هر دم از این باغ بری می رسد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی