بازدید 5287

مقاومت لبنان حمله هوایی به مواضع خودرا تکذیب کرد

مقاومت اسلامی لبنان، مطالب مربوط به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در لبنان را که بامداد امروز از آنجا موشک شلیک شد را رد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸ 06 August 2021

تهران- ایرنا- 

برخی رسانه‌ها روز جمعه گزارش دادند: ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی را که نیرو‌های مقاومت اسلامی بامداد امروز از آنجا اقدام به شلیک راکت به فلسطین اشغالی کرده بودند، مورد حمله قرارداد.

به گزارش شبکه خبری المنار، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای با تکذیب خبر‌های مزبور اعلام کرد: این اخبار به هیج وجه صحت ندارد و دشمن صهیونیستی هیچ گونه حمله هوایی یا توپخانه‌ای به مناطقی که امروز از آن‌ها موشک شلیک شد، انجام نداده است.

نیرو‌های مقاومت اسلامی روز جمعه در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی، مواضع این رژیم در مزارع شبعا را با چندین فروند راکت هدف قراردادند.

حزب الله لبنان روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ساعت ۱۱:۱۵ صبح امروز جمعه در پاسخ به حملات هوایی پنجشنبه شب رژیم صهیونیستی به زمین‌های باز در مناطق «الجرمق» و «الشواکیر»، گروه‌های «شهید علی کامل محسن» و «شهید محمد قاسم طحان» در مقاومت اسلامی، زمین‌های مجاور پایگاه اشغالگران اسرائیلی در مزارع شبعا را با ده‌ها فروند موشک ۱۲۲ میلی متری هدف قرار داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل