بازدید 8159

حماس از واکنش حزب الله تقدیر کرد

جنبش حماس امروز(جمعه) پاسخ حزب الله لبنان به تجاوزات پنجشنبه شب رژیم صهیونیستی به مزارع شبعا را مورد تقدیر قرار داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 06 August 2021

 

به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از فلسطین الیوم نوشت: این جنبش با صدور بیانیه ای اعلام کرد، مقاومت در برابر اشغالگران و پاسخ دادن به جنایات و تجاوزاتش حق تضمینی ملتهای تحت اشغال است.

این بیانیه در ادامه تأکید کرد که درگیری با اشغالگران باید در همه جبهه ها تا نابودی دشمن و آزاد سازی اماکن مقدسه و سرزمینهای عربی و اسلامی از وجود اشغالگران غاصب، باز باشد.

در ساعت ۱۱:۱۵ پیش از ظهر امروز (۱۲:۴۵ به وقت تهران) و در پاسخ به حملات هوایی پنج شنبه شب اسرائیل به زمین های باز در مناطق «الجرمق» و «الشواکیر»، گروه های «شهید علی کامل محسن» ‏و «شهید محمد قاسم طحان» در مقاومت اسلامی زمین های بازی در اطراف مواضع اشغالگر اسرائیلی در کشتزارهای «شبعا» را با ده ها راکت ۱۲۲ میلیمتری هدف بمباران کردند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تایید کرد که در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور، شمال سرزمین های اشغالی را با راکت هدف قرار داده است.

به دنبال این حمله، جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز پایگاههایی را در داخل لبنان از زمین و هوا بمباران کردند.

خبرنگار اسکای نیوز از بمباران توپخانه ای جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.

از سوی دیگر منابع اسرائیلی اعلام کردند که نخست وزیر و وزیر دفاع این رژیم به دنبال تحولات امروز و حمله راکتی حزب الله، در حال رایزنی با افسران ارشد اسرائیلی و دیگر مقامات امنیتی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس