بازدید 7176
۵

مراکز تهران توان تزریق روزانه ۳۰ هزار دز واکسن را دارند

فرمانده عملیات مدیربت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، گفت: فرایند واکسیناسیون کرونا در تهران شتاب گرفته است. در صورت تامین واکسن، مراکز تهران توان تزریق روزانه ۳۰ هزار دز واکسن را دارند.
کد خبر: ۱۰۶۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳ 06 August 2021

به گزارش «تابناک»، دکتر علیرضا زالی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: یکی از راهبردهای افزایش واکسیناسیون کرونا در کشور از جمله تهران بیشتر شدن مراکز تجمیعی واکسیناسیون است.

وی ادامه داد: توسعه این مراکز بدون مشارکت سایر دستگاه ها تقریبا میسر نیست و خوشبختانه از روزهای آغازین واکسیناسیون کرونا دستگاه هایی مانند ارتش در این موضوع وارد شدند.

زالی بیان داشت: این مجموعه ها همه ظرفیت خود را برای توسعه واکسیناسیون کرونا در اختیار وزارت بهداشت قرار داده اند.

فعالیت ۱۰۷ مرکز واکسیناسیون کرونا در تهران

فرمانده عملیات مدیربت بیماری کرونا در کلان شهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران فعال است.

زالی افزود: هر کدام از مراکز تهران در یک شیفت کاری حداقل هزار دز واکسن تزریق می کنند. به همین دلیل ظرفیت تزریق بیش از ۱۰۰ هزار دز واکسن در تهران وجود دارد.

وی بیان داشت: روز ۱۱ مرداد ماه ۷۷ هزار دز واکسن در مراکز تهران تزریق شد. ظرفیت تزریق حداقل ۳۰ هزار دز تزریق واکسن را نیز داریم.

زالی تاکید کرد: لازمه این کار تامین کافی واکسن در تهران است که به نظر می رسد با توجه به تولیدات داخلی و افزایش واردات واکسن، این کار محقق خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۱۱ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۷۴۱ نفر دز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۲۹۴ نفر نیز دز دوم در کشور تزریق شده و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴ میلیون و ۲۴ هزار و ۳۵ دز رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
از توان هلال احمر برای تزریق استفاده کنید
پس چرا یک سری از مراکز از بس شلوغ هستند به مرکز شیوع کرونا تبدیل شده اند
مگه به ظرفیت تزریقه؟ شما بگو ظرفیت تزریق روزی یه میلیون دوز دارن. کو واکسن؟ واکسن معتبر رو که ممنوع کردین، یه مشت واکسن هم بهتون اعانه میدن که معلوم نیست چکارش میکنین، واکسن ایرانی هم که الان توو موزه پیش مستعانه. جمع کنین بساطتونو
امروز وقت داشتم دانشکده توانبخشی تهران نو

رفتم مردم پشت در

ودر بسته خوبیش به این بود که هیچکسم نبود جواب بده
تهران 20 درصد جمعیت ایران را دارد باید روزی 80 هزار نفر واکسن بزنند شما با شوق فراوان میگوئئید می توانید 30 هزار نفر را واکسن بزنید. در کشور چین روزی 20 میلیون نفر واکسن می زنند. این را هم از آنها بیاموزید چرا کارهای بدشان را یاد می گیرید. اگر به همان نسبت واکسن بزنید باید روزی 1/5 میلیون نفر را واکسن بزنید. در تهران هم روزی 300 هزار نفر.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار