بازدید 92457
۷

زمان فینال کشتی حسن یزدانی با تیلور آمریکایی

کد خبر: ۱۰۶۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 05 August 2021

حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک و دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان از آمریکا بعد از ظهر فردا (پنج‌شنبه) حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در مبارزه‌ای حساس و سرنوشت‌ساز برای کسب مدال طلای المپیک به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیلور و یزدانی تاکنون دو مرتبه در جام جهانی کرمانشاه و مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مجارستان روبروی یکدیگر قرار گفتند که در هر دو مرتبه تیلور موفق به شکست حسن یزدانی شده است و همین موضوع حساسیت‌های سومین و مهمترین مصاف این دو کشتی گیر را این‌بار در فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو افزایش داده است.

هر دو کشتی گیر در دور مقدماتی با کسب ۳ پیروزی مقتدرانه مقابل رقبای شان موفق به صعود به فینال المپیک شدند.

رضا اطری دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها، حدودا از ساعت ۱۵ و ۵ دقیقه روز پنجشنبه برای کسب مدال برنز المپیک به مصاف برنده مبارزه توماس گیلمان از آمریکا و عبدالله یف از ازبکستان می‌رود. رقابت‌های رده بندی و فینال دو وزن ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
تیلور شکست میخورد حتما
آمریکایی می برد. بچه های مازندران فقط یکبار قهرمان می شوند. بقیه را شکست می خورند بر اساس آمار های قبلی و تجربه کل کشور می گویم.
سلام، حسن خوب بود، مربیای ایران درست نتونستن کوچ کنن
غلام محمدی به هیچ وجه در حد اندازه مربیگری تیم ملی نیست . این یک واقعیت هست . ایشون رو خودش هم مسلط نیس و با حرکات اضافی کنار تشک به کشتی گیر استرس وارد میکند . جدای اینکه ابدا سابقه درخشانی در زمان گشتی گیر بودنش هم ندارد . کشتی ما مبتلا به باند بازی هست . کشتی ما مبتلا به باند بازی هست . و در اخر کشتی ما مبتلا به باند بازی هست . جای غلام محمدی کنار تشک کشتی تیم ملی نیس .
تو المپیک ریو قهرمان المپیک رسول خادم کنار تشک کشتی فینال یزدانی بود و در المپیک توکیو غلام محمدی .
ایا تفاوت وزن به تمامی جهات بین این دو نفر برای سیاستگذاران کشتی قابل فهم نبود؟
یک جا مربی ما میخواست کشتی گیر خود را بزند!!! تمام مدت فیلم بردار روی غلامرضا محمدی بود! از بس داد میزد بعد میگفت از اون ور بگیر کدوم ور بابا!! یک جا اینقدر گفت رضا رضا رضا کشتی گیر بدبخت ول کرد نگاش کرد ببینه چی میگه
تیلور شکست می خورد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان