بازدید 18690
۳
لاشا برای طلای المپیک ۲۰۲۴ هم اعلام حضور کرد

پاسخ تالاخادزه درباره راز زور جادویی‌اش

من تمریناتم را انجام می‌دهم، به صحبت‌های مربیانم گوش می‌دهم و در مسیری که برایم تعیین شده است، قدم برمی‌دارم. من هیچ کار دیگری غیر از آن انجام نمی‌دهم و هیچ چیز پیچیده دیگری وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ 04 August 2021

نشست خبری مدال‌آوران دسته فوق سنگین وزنه‌برداری بازی‌های المپیک 2020 توکیو برگزار شد.

لاشا تالاخادزه قهرمان وزنه‌برداری فوق سنگین المپیک توکیو در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه راز قدرت خارق‌العاده او و رکوردهای فوق‌العاده‌ای که به ثبت می‌رساند چیست، گفت: من تمریناتم را انجام می‌دهم، به صحبت‌های مربیانم گوش می‌دهم و در مسیری که برایم تعیین شده است، قدم برمی‌دارم. من هیچ کار دیگری غیر از آن انجام نمی‌دهم و هیچ چیز پیچیده دیگری وجود ندارد.

تالاخادزه در پاسخ به این پرسش که با طلای المپیک توکیو راضی شده است یا خیر، گفت: خیر، من همچنان تمریناتم را ادامه می‌دهم و برای المپیک پاریس و کسب مدال طلای المپیک 2024 آماده می‌شوم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آره بنده خدا منطقی جواب داد به خبرنگارهایی که میخوان تیتر هیجان انگیز بزنن و منتظر جوابهای جذاب عامه پسند هستند
میمردی بگی مال کدوم کشوریه؟ خبرنگارید جدی یا از خیابون استخدامتون کردن؟ البته دکترش که جون آدم دستشه اون باشه چه انتظاری از خبرنگار است؟ یکم یاد بگیرید ولی. یکم.
اخه باید خودمان حدس بزنیم از روی پرچم کشورش که مال کدام کشور است . چه انتظاری داری . مگر ما همه اصول و قوانین را در کشور رعایت میکنم .امورات بگذرد کافی است بقیه را به خدا به سپار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل