بازدید 4983

تیراندازی در اطراف پنتاگون

خبرنگاران رسانه‌های آمریکایی روز سه شنبه به وقت محلی از تیراندازی در اطراف ساختمان وزارت دفاع آمریکا خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ 03 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، خبرنگار شبکه سی بی اس آمریکا گزارش داد نیرو‌های پلیس پنتاگون می‌گویند در خارج از مقر پنتاگون و محل ورودی مترو و اتوبوس‌ها تیراندازی صورت گرفته است.
به گفته وی، به نیرو‌ها و کارکنان پنتاگون هشدار داده شده است نیرو‌هایی که داخل ساختمان هستند، داخل بمانند و نیرو‌هایی که در خارج هستند به محل کار خود وارد نشوند تا پلیس کار خود را انجام دهد.

خبرنگار شبکه فاکس نیوز نیز به نقل از مقام‌های پلیس اعلام کرد در پی تیراندازی در نزدیک ایستگاه مترو در اطراف ساختمان پنتاگون، جو امنیتی در وزارت دفاع آمریکا برقرار شده و این ساختمان تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته و بسته شده است.
خبرنگار آسوشیتدپرس نیز می‌گوید صدای چندین تیراندازی را شنیده است.
آسوشیتدپرس گزارش داده است که لوید آستین وزیر دفاع و ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش در زمان تیراندازی در دیدار با جو بایدن رئیس جمهوری بودند.
آژانس محافظت از پنتاگون نیز در حساب کاربری خود در توییتر با تایید این حادثه نوشت که این مرکز به دلیل فعالیت پلیس بسته شده است.
از مردم خواسته شده است از تردد در این منطقه خودداری کنند.

پایگاه خبری پولیتیکو به نقل از سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که پنتاگون بسته شد.
این رسانه آمریکایی به نقل از یک مقام آژانس حفاظت از نیرو‌های پنتاگون نوشت که در این حادثه یک افسر مجروح شد. فرد مسلح توسط یک افسر پلیس پنتاگون مورد اصابت گلوله قرار گرفت و وارد ساختمان پنتاگون نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی