بازدید 54446
در قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا بررسی شد

پیشنهاد وزیر بهداشت برای تعطیلی دو هفته ای کشور رد شد/ بررسی دوباره موضوع در نشست آتی ستاد ملی مقابله با کرونا/ واکسن ما را «رویین تن» نمی‌کند

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در پایان نشست امروز و در تشریح مباحث مطرح شده و تصمیمات اتخاذ شده گفت: مقرر شد که نسبت به موضوع، بررسی دقیق‌تری صورت گیرد و ما روز‌های آینده در ستاد بحث جدی تری کنیم چراکه اثربخشی تعطیلات، همراهی و هماهنگی همه بخش‌ها را می‌طلبد.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ 03 August 2021
تابناک اجتماعی
در پی نامه نگاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رهبر انقلاب و تقاضای تعطیلی دو هفته ای کشور، امروز جلسه‌ای در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی برگزار و در این باره تصمیم گیری شد.
 
به گزارش «تابناک»، در پایان نشست ویژه امروز قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور وزرای کشور و بهداشت و دیگر مسئولان برگزار شد و موضوع آن، دستور رهبر انقلاب در پی نامه نگاری وزیر بهداشت به وی مبنی بر دخالت مستقیم ایشان در بحران کرونا بود، وزیر کشور در جمع خبرنگاران حضور یافت و مباحث مطرح شده و مصوبات را تشریح کرد.
 
عبدالرضا رحمانی فضلی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در این باره گفت: در این جلسه همه تجارب جهانی و همچنین اقدامات یک سال و نیم گذشته و همچنین همه نظرسنجی‌ها بررسی شد و درست است که تعطیلات بعنوان یکی از راه‌های اقدام و اثرگذار است، اما انجام این کار نیازمند مقدمات، تمهیدات، برنامه ریزی‌ها، اقناع سازی و همراه سازی همه مسئولان و همه مردم است.
 
وی در ادامه افزود: اگر در موضوع تعطیلات به صورت دقیق و کاملا هوشمندانه و موثر برنامه ریزی نشود چه بسا شاهد هزینه‌های اقتصادی و اجتماعی باشیم، اما به اهداف مورد نظر نرسیم و همه شرکت کنندگان در جلسه به این موضوع اشاره داشتند.
 
وزیر کشور با اشاره به اظهارنظر اعضای جلسه از جمله وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مقرر شد که نسبت به موضوع تعطیلات، مطالعه و بررسی دقیق‌تری صورت گیرد و ما روز‌های آینده در ستاد کرونا این موضوع را جدی‌تر بررسی خواهیم کرد.
 
پیشنهاد وزیر بهداشت برای تعطیلی دو هفته ای کشور رد شد/ بررسی دوباره موضوع در نشست آتی ستاد ملی مقابله با کرونا

واکسن کرونا ما را رویین تن نمی‌کند


موضوع واکسیناسیون یکی دیگر از مباحث مرد بحث و بررسی در نشست امروز بود. رحمانی فضلی با تاکید بر این مهم در این باره گفت: یکی از نگرانی‌هایی که در حوزه واکسیناسیون ایجاد شده، این است که به غلط این باور در بین مردم رایج شده که، چون واکسن زده اند، رویین تن هستند و دیگر کرونا نمی‌گیرند.
 
وی افزود: این در حالی است که واکسیناسیون مانع ابتلا نمی‌شود هر چند این بیماری را سبک‌تر می‌کند، اما اگر بیماری که کرونا گرفته بیماری زمینه‌ای داشته باشد خطرناک خواهد بود. بنابراین تلقی غلط رویین تن شدن را با زدن واکسن کنار بگذارید و امیدواریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بتوانیم این بیماری را مدیریت کنیم.

وزیر کشور درباره تامین واکسیناسیون نیز گفت: هیچ مشکلی در بحث تامین واکسن نداریم به ویژه که یکی از نکات مهم در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بحث واکسیناسیون است که ما میزان واکسیناسیون را از صد هزار تا ۵۰۰ هزار نفر در روز رسانده ایم و این رقم را باید افزایش بدهیم.

وی گفت: طبق گزارشی که در جلسه داده شد در تامین واکسیناسیون هیچ مشکلی نداریم و واکسن داخلی نیز از هفته آینده تامین خواهد شد و از یک میلیون به یک میلیون و دویست هزار دوز خواهد رسید. بنابراین همه این موارد به نحوه تلقی مردم از این بیماری برمی گردد به ویژه که ویروس کرونا بزرگترین ریسک و خطر را برای ما فراهم آورده است.
 
تکمیل می‌شود...
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۰
پس پیش به سوی مرگ یک ملت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
افسوس که جسارت انجام قرنطینه درست را ندارند و ...
ناشناس
| Romania |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
از شنبه تعطیل می کنند و این داستان فقط برای انجام مراسم تحلیف هست
غلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
مرگ نه سعادت یک ملت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
حتی اگر تعطیلات موثر هم باشد کوتاه مدت است بلافاصله بعد از تعطیلات انتشار ویروس با شدت
بیشتری شروع شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
خود مسولان که با فایزر شروع کردند

والان با انحصار واکسن استرازنیکا برای خودشان و خانواده و خودی هایشان ، مشکلی ندارند

و مردم هم هر روز ۵۰۰ تا ۸۰۰ نفر قربانی شوند ، چه
!!!!!! اشکالی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
تا خود ملت نخواد همین آش و همین کاسه ... وجدانا انتظار دیگه ای داشتید از اینها ؟
واقعا باورنکردنیه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
که مردم ذارن میمیرند
که واکسن نیست
که مردم از مردن استقبال میکنن
که همه چی ارومه
که من چقدر خوشحالم
خدارو شکر
نه اینکه موضوع جدیدی هست مسأله کرونا، تازه تصمیم دارن دقیق تر بررسی کنن.
اینا که میمیرن انسان هستن
:(((((((
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
اینا حالا که قلقلکشون میکنی شیش ماه دیگه خندشون میگیره!!!
پای جون مردم که وسط باشه فقط جلسات الکی برگزار میشه مثل مقابله با آلودگی هوا مثل غیر استاندارد بودن ساختمان سازی و مثل همین تعطیل نکردن برای کرونا اگر صد نفر برن یه جا شعار بدن و اغتشاش کنن در عرض چند دقیقه تصمیم تعطیلی گرفته میشه
خخخخ. کلا انگار دوست ندارید تلفات کم بشه؟؟؟
تا شما بخواهید تصمیم بگیرید پنچ پیک دیگه هم رد کردیم. واقعا کشور از بی تصمیمی و ترس از مسئولیت رنج میبرد.
اینها که جرات ندارند چرا سمت میپذیرند
هیچ اشکالی نداره واکسن نزنید تعطیل نکنید تخت خالی بیمارستان نداشته باشید دارو و تست کرونا نداشته باشید ببینید اخرش به کجا میرسیم. مجتمع های خرید کاملا شلوغ هست مترو و اتوبوس و حمل و نقل عمومی کاملا شلوغ هست بوستان ها شلوغ هست. مردم اصلا اعتقادی به ماسک ندارند. با این دولت و مردم نسل کشی رخ میده.
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
اقا محسن ... واکسن هم که روزی یه میلیون میزنن. ولی می دونی ایمنی واکسن مصنوعی هست. ایمنی طبیعی کجا ایمنی مصنوعی کجا.از قدیم ( زمان طاعون و...معمول بوده) یه بیماری میاد یه عده که توان مبارزه با بیماری رو نداره از بین میره و اون کس که توان مقابله داره می ماند. من بالشخصه از پارسال تا الان 3 بار کرونا گرفتم ( با تست) و لی با یه قرص سرماخورگی خوب شدم.نه بیمارستان نه چیزی..همون سرماخورگی هست. ویروسشم کرونا هست. که جز ویروسهای سرماخوردگی هست.ایمنی کوتاه مدت میده.چه با واکسن چه طبیعی.ولی ایمنی واکسن ضعیف تر است..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
جناب عبدالله همین امثال شما هستید که باعث طولانی شدن اپیدمی کرونا شدید. سه بار مبتلا شدن به کرونا نشان از عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی دارد و چون شانس آوردید و به نوع خفیف بیماری مبتلا شدید به راحتی به دیگران القا می کنید که رعایت موارد بهداشتی اثری ندارد و همه باید یکبار مبتلا شوند و هر که قویتر بود زنده بماند و هر که ضعیفتر بود هم بمیرد و ایمنی واکسن مصنوعی است و ... درست همان تفکر ایمنی
جمعی مسئولین ستاد کرونا و اصلا به این فکر نمی کنید که با بیمار شدن خود چقدر باعث بیمار شدن و به خطر انداختن سلامتی دیگران می شوید. انگار نه انگار که هر یک از ما در برابر سلامتی یکدیگر مسئولیم. سلامتی تک تک ما حقی است که بر گردن یکایک ماست. وقتی برای بار چهارم مبتلا شدید معنی حق الناس را به قیمت سلامتی خود خواهید چشید.
چند کلمه هم از وزیر کشور سابق! نه تنها واکسن تهیه نشده بلکه به جای عذرخواهی قلدری هم می کنند ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
اینم از دولت رئیسی
بايد هم رد ميشد. برگزارى مراسم ها از اوجب واجبات است....
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
متاسفانه جسارت جلوگیری از تجمع دینی را ندارند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
برگزاری مراسم محرم از مستحبات و نجات جان انسان‌ها از واجبات است
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
من نمیدونم این نظرات از چه منطقی پیروی می‌کنه، روزانه صفهای فشرده ۱۰۰متری برای خرید مرغ رو نمیبینن اونوقت انتظار تعطیلی کشور دارن، اون که روزی زن و بچه‌اش روزانه کسب میکنه تو بازار اگر تعطیل شه چی کار کنه، این همه تو بخش خصوصی دارن کار میکنن و در ثورت تعطیلی شرکت و کارخونه ضرر میکنه و از حق کارگر و کارمندش میزنه و یا تعدیل نیرو میکنه..
نفستون از جای گرم بلند میشه!
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
والله امام حسین و72یارش راضی به انجام این مراسمات نیستند تا ملت به این وضع ومردن بیفتند ؟؟...
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
نمی خواهند تاسوعا و عاشورا رو تعطیل کنند باید همه مراسمات با شکوه تمام اجرا شوند. امام حسین به مرگ ملت ایران راضیه
پس شما که رد می کنید مسئول مرگ هزاران نفر هستید!
خدا لعنت کند هرکسی را که بخواهد کسب و کار ما را ببندد. ما اصناف بدبخت از کرونا بمیریم بهتراز ان است که از گرسنگی و فقر بمیریم.
واقعا شرم بر آنان که مالیات را تمام و کمال از ما گرفتند و قصد داشتند کسب و کار ما را تخته کنند. کسانی که از تعطیلی حمایت میکنند صدایشان از جای گرم بیرون میاد چون حقوقشون را سر برج می‌گیرند و از حال ما کسبه خبری ندارند. اگر یک ماه حقوق شون عقب بیفتد دیگه از این هارت و پورتها نمیکنند.
این بابا فرق تعطیلات با قرنطینه را متاسفانه نمی داند
جا دارد اعضای ستاد کرونا عوض شوند
تعطیلات بماند پس از دهه اول محرم...
نیست همه رو واکسن زدید، باید مردم رو توبیخ بکنید که چرا مریض می شن!
وزیر بهداشت گفته قرنطینه نه تعطیلات
بعد از دو سال و گفتن جملاتی مثل قرنطینه برای قرون وسطی هست تازه به فکر قرنطینه افتادن. یعنی اگه این مملکت وزیر بهداشت و ستاد مقابله با کرونا نداشت الان اوضاعمون خیلی بهتر بود. از واکسنای داخلی که اون همه بودجه براشون گرفتین و بخاطرشون واردات واکسن معتبر رو ممنوع کردین هم که خبری نیست. بی عرضگی شماها باید توو کتابای درسی بیاد تا درس عبرت آیندگان بشه
کدام کشور در موج پنجم است الا ما!!!اروپا و آمریکای لعنتی هم موج چهارم را شروع نکرده اند!!! ما موج پنجم. چرا در عراق و پاکستان و یمن و حتی افغانستان از مرگ و میر کرونا خبری نیست؟ایمها باید تا آلان یست و نابود شده باشند.چون نه پروتکل سرشان می شود و نه زیر ساخت های بهداشتی درمانی ما را دارند!!! کاسه ای زیر نیم کاسه است که مثل یازده سپتامبر که آمریکا خود زنی کرد و ....
واكسن مردم رو روئين تن نمي كنه ، پس زدنش لزومي نداره ، قرنطينه هم مربوط به قبل از جنگ اول جهانيه و منسوخ شده ، فقط مردم ماسك بزنن و فاصله اجتماعي رو رعايت كنن چون ارزون ترين روش ممكنه !!!!! اينطوري ويروس خسته ميشه و خودش مي زاره و ميره !! مسئولين كشور ما چقدر دلسوز و متعهد و باهوش هستند !!ملت ايران چقدر خوشبخته !
ای کاش برای من هم اندازه لبنانی ها خرج میکردند
وقتی رهبر مملکت یه جورایی دستور داده تعطیل بشه دیگه تشکیل جلسه و بررسی کردن چی معنی میده! البته مسافرت با اتوبوس و قطار و هواپیما و با مجوز هم ممنوع بشه واقعا!
نتیجه جلسه این که همه چیز بر می گردد به نحوه تلقی مردم یعنی مردم باید خود تصمیم بگیرند که با این مسئولان بی مسئولیت چه کنند!
حواسشون یه جای دیگه است...
یکشنبه این هفته ۶ ساعت برای گرفتن ۲ قلم دارو که یک قلمش را هم نداشتند در داروخانه بیماری های خاص منتظر شدم ۳ ساعت سایت تامین اجتماعی و خدمات درمانی قطع بود. آقایان خیلی راحت می فرمایند تقصیر مردم است که پروتکل ها را رعایت نمی کنند. شما چه .....؟؟؟؟ اگر وظیفه شما فقط آزار مردم است که خیلی خوب انجام وظیفه می فرمایید.
آقایان تا بحال چند بار مملکت تعطیل کردید و چند بار موفقیت آیز بود ، که دوباره ساز تعطیلی را ساز کردید ؟؟؟*
دیگه همینه دیگه.. توپ فرستادند تو زمین مردم...مردم هم می رند بیرون توپ بازیشونو می کنند... گوربابای کرونا
فقط منتظر رکوردهای باورنکردنی کروناهم وسط این جام حذفی باشین....تا خودتونو کرونا حذف نکرده
کشور برادر خیلی وقته تعطیل است
واقعا باید خون گریست..
۵۰۰ هزار نفر در روز
جمعیت ایران ۸۵ میلیون
یک حساب ساده کنیم تا ۱۷۰ روز دیگر همه باید واکسینه شوند
تا ۸۵ روز دیگر نصف جمعیت واکسینه شود
ببینیم این وعده مانند وعده های قبلی دروغ است یا خیر .
کشتار جدید آغاز میگردد...
نتیجه ها نشون داد واکسن فایزر ما را در مقابل کرونا رویین تن می کند همونی که ممنوع کردین
واکسن کرونا ما را رویین تن نمی‌کند
فایزر که شماها رو رویین تن کرده ظاهرا
کلا خجالت نمیکشید نه ؟
به نطرم کار خوبی کرد
چرا؟
چون اینها نه مدیرند نه کننده کار
نتیجه اولیه
افزایش مسافرت ها، پیکنیک ها، شلوغی مراکز خرید، رستوران ها، ترافیک جاده چالوس و..
نتیجه ثانویه
افزایش تلفات رانندگی در طی این دو هفته( مثل ایام تعطیلات نوروز)
نتیجه نهایی
افزایش مرگ و‌میر با کرونا+ تلفات ناشی از حوادث رانندگی
و سرانجام
مقصر دانستن مردم
ای بدبخت مردم!
وقتی اختیار تصمیم گیری مرگ و زندگی مردم به وزرا و مدیران نالایق و بی کفایت سپرده شود، نتیجه اش بلاتکلیفی کشور و کشتار مردم در روزهای آینده می شود.
تعطیل کردن شهر باز افزایش سفرها و پر شدن بیمارستانها که البته جایی هم نمونده را بدنبال خواهد داشت متاسفانه مردم ما هدف از تعطیلات را درک نمی کنند
خیلی جالبه وزیر به رهبری نامه میزنم کشور رو تعطیل کنید بعد تو جلسه خودش تاییدش نمیکنه
پول از جان مردم برایتان مهم تر است. البته مردم‌هم‌بی تقصیر نیستند! همه میگن وضع اقتصادی خرابه تا تعطیل میشه میروند مسافرت که حداقلش یکی دو‌میلیون را خرج داره ! رستوران‌ها پر!!! ماسک‌ هم ‌نمیزنن! چپ و راست هم مهمانی و مراسم! دولت هم که فقط حرف و‌ نصیحت!!!
اگر ۱۰ هفته هم تعطیل کنید هیچ فایده ای نداره مردم بلند میشن میرن شمال هی ویروس روجابجامیکنن پس بذارید اقلا به کاراشون برسن
انگار تمام سکانس های مینی سریال چرنوبیل تو ایران داره انجام میشه
اگر قرار بود تعطیل بشه. رهبر به رئیس جمهور. رئیس جمهور.به وزرات کشور پاس نمیدادن.. چطور برای جو امنیتی و مشکلات خوزستان و.... آقای فضلی نیاز یه برسی بیشتر نداشتن. وسریع مملکت تعطیل کردن. درضمن برای محرم هیچ وقت هیجا تعطیل نمیشه.....
واقعا جای تأسف داره هر موقع بحث جان انسانها درمیانه مسئولین بی کفایت کشور براحتی از کنارش میگذرند واکسن که نزدید ،تخت خالی که ندارید ،امکانات پزشکی که زیر صفر،کادر درمان نفسشون بریده حداقل کمترین کار تعطیلی که عرضه اونم ندارید بنظرم هیچ چیز مهمترازجان انسانها نیست حتی کسب و کار و اقتصادالبته با تعطیل کردن خود بنده هم از لحاظ اقتصادی لطمه میخورم ولی راهی به جز تعطیلی نیست چون مسئولین به عرضه و بی کفایتند
چرا دلتون بحال این مردم بدبخت نمیسوزه مولظب چوب خدا باشید
ای بابا جون مردم واسه آقایون که ارزشی ندارد تازه قرنطینه که مال دوران جنگ جهانی اول ِ، چقدر کشورها عقب افتاده هستن بیایید از مسئولین ایرانی یاد بگیرید
مطمئن شدم مسولان مرگانسانها براییشان عادی شده .... سیستم فشل بی برنامه که بی ارادگی در آن سیستماتیک شده. ساعت 1 نصف شب در مطب یک دکتر متخصص نشستم شاید نوبتم بشه. واقعا باید چی بشه تا بتوانید تصمیم بگیرید.
بله ..چرا تعطیل بشه؟باید با حضورچشمگیر درمراسم محرم به جهانیان نشون بدیم که ملت احمقی هستیم.....
داداش تعطیلی برای موقع شلوغی ها بود الان که دیگه تعطیل نمیکنن
تنها چیزی که در این مملکت ارزش نداره جون شهروندان است. حالا به موضوع تعدیل جمعیت ایمان پیدا کردم
باسلام جان خودشان وخانواده هاشون مهم است ملت اصلا براشون مهم نیستند ....
تازمانی که مردم رعایت نکنند همینه مسافرت ها مراسم عروسی وعزا وتجمع در مراکز شلوغ نمونه ایناست بابا تعطیل کنند از نون خوردن میافتید
بابا بسه دیگه، تا تقی به توقی میخوره میگن تعطیل، والا ما کاسبا هم آدمیم
شما واکسن وارد نمی کنید ، شما واکسن داخلی را خیلی کمتر از آنچه که می شد تصور کرد تولید می کنید، آنوقت با شهامت تمام گناه را به گردن مردم می اندازید و به طعنه آنها را روئین تن نما میخوانید. همیشه مردم بدهکار دولتمردان هستند و باید از آنها گدایی کنند ، شاید چیزی گیرشان بیاید یا نیاید. به هرحال اصل بر گدایی است.
اقای رحمان فضلی

واکسن کرونا فقط ملت ایران را روئین تن نمی کند یا

خیر
مردم چین و روسیه و امریکا و ژاپن و کره حنوبی


باز بگم یا کافی هست

انان را چیه
انان را روئین تن هم نکرده و بخاطر همین هست که امار شان نسبت به حمعیت کشور شان اینقدر
پائین امده؟
تنها چیزی که برای مسئولان مهم نیست جان مردم است
دوای درد هر نوع بیماری همه گیر چه طاعون سیاه و یا وبا و یا انواع گریپ های کویدی، یک قرنطینه دوهفته ای ولی صددرصد بدون روزنه ای میباشد. حتی مایحتاج رسانی به خانه ها باید صددرصد اندود گردد.
طبق تلویزیون کانال دوم آلمان و نقل قول از سازمان بهداشت جهانی دو شرکت سازنده واکسن کوید ۱۹ باندازه کافی واکسن تولید نمی کنند و سعی دارند که وضع را بشکلی در آورند که دوز سوم و چهارم هم ادامه یابد و این بازی حداقل ۵ سال بدرازا کشیده شود.
در این خبر آمده است که هر دوز واکسن بمبلغ بالای ۵ دلار گرانتر کرده اند بجای اینکه حق پاتنت روی آنرا بردارند و ساخت آنرا آزاد!
اگر دولت جدید دست به این کار نزند یعنی مردن یکبار و شیون هم یک بار این بازی سر درازی دارد! که نفع برندگان آن قاچاقچیان میباشند.
واقعا متاسفم واسه مسولین بی عرضه و نادان...حالا ک روسای سه قوه از خودتونن چرا دولت امید کاری نمیکنه واسه مردم..۲۵سال قراردادباچین بستید چرا واکسن وارد نمیکنید ازچین..خودشون واکسن امریکایی زدن مردم بیخیال شدن..
به نظر من کاملا درسته. تعطیلی نیاز به برنامه ریزی دارد. همینجور یهو نمیشه یک کشور را تعطیل کرد. چه بسا بر همین تعطیلی چه مشکلات بزرگی برای افراد بوجود میاد. بعضی ها نشستن تو خونه و یه حقوقی هم دارن و میگن تعطیل کنین.آخه تویی که میگی تعطیل کنین، چه میدونی مردم دارن چی میکشن از این تعطیلات. خیلی ها هم تعطیل که میشه تو جای جای شهرشون میرن گردش و همه فضاهای باز پر میشه از مردم بدون ماسک.
خدانگذره هم ازمسئولین هم ازاون عده ملت کشورم که بارعایت نکردن بهداشتشون بقیه مردمودرگیرکرونامیکنن نمیدونن ک وقتی ویروس منتقل میکنن قاتل حساب میشن
درتعطیلی قبلی که همه رفتن مسافرت و اوضاع بدتر هم شد.اگر مردم رعایت کنند (الان وضع رعایت مردم زبر سی درصدشده) شاید وضع بهتر شود و الا با فقط واکسن همین اش هست وهمان کاسه. مثل ما هم که نزدیک 30 ماه است رنگ مسافرت را ندیده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
یعنی از قبل از کرونا مسافرت نرفتید.
مردم در حالت نافرمانی مدنی هستن و اگر هم قرنطینه اجرا بشه عملا مردم اصلا تبعیت نمیکنن و اینها خودشون هم میدونن این قضیه
از طرفی دولت فعلی که میخواست زمین سوخته تحویل بده به دولت بعدی کاملا ول کرده بود دیگه اوضاع رو و مشخص بود این دو سه هفته، کارمون به جایی رسیده که دیگه سرم و آمپول رو هم نمیتونیم تامین کنیم مردم رو برانکارد منتظر تخت خالی هستن خب الان تنها کاری که میشه کرد اهدای قبر رایگان هست این آخر عقل این آقایون هست واقعا دیگه نمیدونم چی بنویسم خدایا خودت کمک کن به این مردم ،‌ آمین یا رب العالمین
رستوران ها و بستنی فروشی ها رو باید دو هفته ببندین بیشتر از هر کاری موثر واقع میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
از کجا اجاره و هزینه زندگیشون رو تامین کنن؟؟؟
چه خوب که این طرح تعطیلی رد شده، تعطیل کنن که همه دوباره برن مسافرت!!! خداروشکر می‌کنم که فعلا رد شده انشالله کنسل بشه این تعطیلی. وزیر بهداشت فقط بلده بگه تعطیل تعطیل ولی نمیدونه پایه اساس این هجم از آمار کرونا ب خاطر این تعطیلات هست. به نظر من تنها راه واکسینه کردن هر چه سریعتر افراد هست.
مشکلی در تامین واکسن نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
پایین آمدن رعایت پروتکلها آن هم در شرایطی که با ویروسی هجومی تر و خطرناکتر از قبل مواجهیم خیلی نگران کننده است حال به هر علت که باشد تنها به صرف تعطیلی دو هفنه ای باعث فروکش کردن این موج خطرناک نمی شود. تعطیلات باید با اجرای سختگیرانه محدودیتها همراه باشد ضمن این که مشکلات مالی کاسبان و کارگران روزمزد هم باید برطرف شود. به صرف تعطیل کردن ادارات و بانکها و جریمه کردن خودروهای شخصی مثل تعطیلات 6 روزه قبل نه تنها تاثیری در کاهش روند افزایش بیماری ندارد بلکه همان طور که دیدیم بعد از تعطیلات موارد ابتلا و مرگ ومیر چند برابر شد!! چنین تصمیم مهمی نیاز به یک برنامه ریزی گسترده و دقیق دارد که از این ستاد کرونا بعید است. به هر حال این موج هم بعد از یکماه به طور طبیعی اما با تلفات سنگین فروکش می کند پس عاقلانه تر است که هر کدام از ما عاقلانه تر و مسئولانه تر از همیشه با رعایت بیشتر محدودیتهای اجتماعی دوره این پیک و خسارات آن را برای خود و دیگران کوتاه تر کنیم.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی