بازدید 5077
۱

تیراندازی ‌در جشن‌ عروسی یک کشته و ۲ زخمی به جا گذاشت

کد خبر: ۱۰۶۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴ 01 August 2021

پسر بچه بی‌گناه روستایی، قربانی رسم غلط مراسم جشن عروسی شد.

به گزارش خراسان، در شرایطی که کرونا به بخش های زیادی از استان کرمان لشکرکشی کرده و رتبه نخست را از نظر شیوع به این استان داده است، فرمانده انتظامی کهنوج خبر از تیراندازی در مراسم عروسی با یک کشته و دو زخمی داد.

سرهنگ شاهپوربهرامی افزود: بازهم رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن که بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزارشد، منجر به مرگ هولناک یک پسر بچه و زخمی شدن دو تن دیگر طی یک مراسم عروسی در روستای دوچاهی شد.

وی با ابراز تاسف شدید از این حادثه ادامه داد: حوالی نیمه شب هشتم مرداد، به دنبال گزارش یک فقره تیراندازی منجر به جرح در مراسم جشن عروسی درروستای«دوچاهی»، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور و تحقیقات میدانی ماموران مشخص شد یک نفر بنا به رسم بسیار غلطی که در برخی مناطق جنوبی کرمان وجود دارد، با یک قبضه اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی در یک مراسم عروسی کرده که تیرها به یک پسر بچه ۱۱ساله، دختر بچه ۱۰ساله و یک مرد ۶۷ ساله که در مراسم حضور داشته اند، اصابت کرده است که بی درنگ مصدومان این حادثه به بیمارستان ۱۲ فروردین شهر کهنوج منتقل شدند.

فرمانده انتظامی کهنوج اظهار کرد: متاسفانه پسربچه۱۱ساله به علت شدت جراحات واردشده جان خود را از دست داده است و آن دو نفر هم از ناحیه دست زخمی شده اند که تحت درمان قرار دارند.

وی با بیان این که تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی مرگبار ادامه دارد، افزود: اساسا حمل، نگهداری و استفاده از سلاح‌ گرم جرم محسوب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این چه رسم احمقانه وجاهلانه ای است که انجام میدهند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل