بازدید 9417
۸

بازداشت تعدادی از مسئولان سابق آبفای خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از تشکیل پرونده قضایی با موضوع شبکه اختلاس، رشاء و ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع در شرکت آب و فاضلاب خوزستان و بازداشت تعدادی از مسئولان سابق این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲ 01 August 2021

به گزارش «تابناک»، عباس حسینی پویا شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: باتوجه به گزارش اداره کل بازرسی استان خوزستان در خصوص برخی سوء جریانات در قراردادهای خرید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در شرکت آبفای استان خوزستان و مشکلات سیستم هدایت و کنترل آبهای سطحی فاضلاب استان و دخیل بودن برخی کارکنان فعلی و اسبق آن اداره در جریان موضوع و تبانی با برخی پیمانکاران پرونده ای در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز تشکیل شد.

وی ادامه داد: این پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اضافه کرد: در جریان این پرونده معاونت برنامه ریزی شرکت آبفا، مجری پروژه، پیمانکار، ذیحساب شرکت آبفا و همچنین مدیرعامل سابق آبفا تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و با قرار تامین مناسب بازداشت شده اند.

بسیاری از شهرهای استان خوزستان و از جمله کلانشهر اهواز با مشکلات آب و فاضلاب مواجه هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
باید بشدت باهاشون برخورد شود بی وجدانها
ضمن تشکر از اقدامات اداره کل بازرسی استان خوزستان در رسیدگی به عملکرد شرکت موصوف ، از دستگاه قضا انتظار داریم مرتکبین تخلف را به اشد مجازات محکوم تا درس عبرتی شود برای امثال اینگونه افراد نالایق که باعث تضییع و سوء استفاده از وجوه عمومی میشوند و به وفور در سایر دستگاههای اجرایی یافت می شوند، گردد.
تمام بدبختی های خوزستان زیر سر همین مسئولین بی کفایت هست که بالای 98 درصد آنها نیز بومی هستند ، اگه بازرسی ها به موقع انجام شود و نتایج به رسانه ها جهت اطلاع رسانی به مردم داده شود شاهد این همه معضلات در این استان نخواهیم بود، الان در شرکت های بزرگ استان خوزستان به جای رقابت برای تولید، اشتغال و کمک به مردم رقابت بر سر غارت کردن های بیشتر هست. هر کس از راه نرسیده میخواد برای 300 سال آینده نبیره هاش هم مال حرام به ارث بزارد لذا نیاز به جدیت بیشتر مسئولین قضایی و امنیتی هست وگرنه از مسئولین سیاسی که انتظاری نیست چرا که هر چه بدبختی هست زیر سر این مسئولین سیاسی می باشد.
هدف صورت مسله را پاک کردن شد چه ریطی اصل موضوع مردم دارد دمتان گرم فاسد گرفتید اما اصل داستان را بگیرید
حالا مدام مشکلات آب خوزستان را ناشی از انتقال به اصفهان بدونید
البته باید از قبل اطلاع رسانی شود و از تمام کارکنان سالانه پیمانکاری هم امضاء و رونوشت به خودش هم داده شود شما در صورت وجود جرم به دادگاه احضار می شوید تا دوره بازنشستگی و در سامانه ثنا ثبت شود. البته باید قاونونش تصویب شود متسفانه کارشناسان حسابداری و مالی استثنا هستند برای چنین موردی هم چاره اندیشی شود.این آدم ها راحت می توانند کمک کنند و یا مهندسان نظام مهندسی و غیره هم شامل شود.خود تکمیل فرم برای افراد حداقل از نظر ذهنی هم تعهد می آورد و افراد را قانونمدار می کند. البته کار تحقیقی و علمی مثلا کسی می خواهد چیزی اختراع و ابتداع کند فرق می کند. در فرم آنها هم قید شود.
چه فایده ایی داره زمانی که میبینید کارآمد نیستن باید بر کنار میشدن اما نمیدونم چه اصراری هست که تا آخر بمونن
یه بنده خدایی با امریه سربازی میاد توی ابفای خوزستان بعد از مدتی میره توی کار قراردادها وبعدش هم مسئولیت می گیره .. به همین راحتی از سربازی تا ریاست .. باید دید کی پشتشه ..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر