بازدید 9588
۱
بسته ویدیویی «تابناک»

چرا هر عمل ایران، تهدید آمریکا است؟! / چماق نازی در دوران رایش سوم / چرا دیگر جنگ بزرگی رخ نخواهد داد؟ / جنجال برانگیزترین افشاگری‌های ویکی‌لیکس / سوابق حضور آمریکا در خلیج فارس

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ 31 July 2021

چرا هر عمل ایران، تهدید آمریکا است؟! / چماق نازی در دوران رایش سوم / چرا دیگر جنگ بزرگی رخ نخواهد داد؟ / جنجال برانگیزترین افشاگری‌های ویکی‌لیکس / سوابق حضور آمریکا در خلیج فارس

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

برای مشاهده هر ویدیو بر روی تیتر هر ویدیو کلیک کنید.

 

 

چرا هر عمل ایران، تهدید آمریکا است؟!

«تروِر نوآ / Trevor Noah» مجری برنامه «نمایش روزانه / Daily Show» خرداد سال 98 پس از انتشار خبر حرکت ناو هواپیمابر یو‌اس‌اس لینکلن به سمت آب‌های خلیج فارس در برنامه خود طنزی در مورد نگرانی‌های آمریکا و اشتباهات اطلاعاتی سابق آن در جنگ عراق اجرا کرده است که می‌توانید بار دیگر در تابناک با زیرنویس فارسی ببینید.

 


چرا دیگر جنگ بزرگی رخ نخواهد داد؟

در دوران کنونی، کمترین تعداد جنگ در تاریخ بشر شکل گرفته است. از جنگهای صدساله و جنگهای جهانی خبری نیست. سه دلیل عمده برای افول تعداد جنگها در تاریخ مدرن ذکر می‌شود. در این ویدیو به این سه دلیل پرداخته می‌شود.

 


جنجال برانگیزترین افشاگری‌های ویکی‌لیکس

در این ویدیو مجموعه‌ای از بزرگ‌ترین افشاگری‌های سایت ویکی‌لیکس جمع‌آوری شده است که نشان می‌دهد فعالیت‌های این سایت و جولیان آسانژ تا چه میزان روی سیاست دنیا تاثیر گذاشته است.

 


چماق نازی در دوران رایش سوم

«چماق نازی / Nazikeule» نوعی روش حمله در بحث است که در آن با وارد کردن اتهام نازی بودن به طرف مقابل حمله می‌شود. در این ویدیوی طنز به این مسئله و همین‌طور سوءاستفاده‌های دیگری که می‌توان از چماق نازی کرد پرداخته می‌شود.

 


سوابق حضور آمریکا در خلیج فارس

حضور ناو و ادوات جدید آمریکا در خلیج فارس، موضوع تازه‌ای نیست؛ آنها سال‌هاست که در این منطقه حضور دارند و این مسأله به تهدیدات اخیرشان علیه ایران ارتباطی ندارد؛ کما اینکه یکی از مقامات سابق وزارت دفاع آمریکا هم گفته «این رویدادها آنقدر بزرگ نیستند که بازی را عوض کند. از قبل قرار بود ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن در همین زمان در منطقه باشد. هفته گذشته درباره اعزام این ناو به خلیج فارس بزرگنمایی شد. شخصی در دولت آمریکا تصمیم گرفته رسانه‌ها به‌طور چشمگیری به بحث این تحرکات بپردازند تا به ایران فشار وارد شود.» در این ویدئو نگاهی انداخته‌ایم به سابقه و تاریخچه حضور آمریکایی‌ها در خلیج فارس.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
فیلم ها بال نمیاد
سیستم من مشکل نداره
اینترنتم هم سرعتش مناسبه
از سایت های دیگه ایرانی میتونم فیلم و صوت دانلود کنم
فکر میکنم مشکل از سایت شماست
لطفا بررسی و رفع عیب کنید
سپاس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر