بازدید 4579

خیزش گرد و خاک در نیمه جنوب شرقی

کد خبر: ۱۰۶۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 31 July 2021

طی سه روز آینده در برخی نقاط استان‌ها وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مهر، طی سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، قزوین، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و سمنان و وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان و فارس وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک مورد انتظار است.

سه‌شنبه در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود همچنین طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

تا اواسط هفته روند افزایش دما در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود، این افزایش دما در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق بین ۶ تا ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین طی هفته آینده شرق دریای عمان نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۷ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای بیشینه ۲۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان