بازدید 6225

اسکله پل بندرخمیر تعطیل است

فرماندار خمیر گفت: با توجه به وضعیت قرمز و همه گیری ویروس کرونا و افزایش تعداد مرگ و میر در روزهای اخیر ، اسکله بندرپل این شهرستان به طور کامل تعطیل است و هرگونه رفت و آمد از این مسیر ممنوع شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴ 31 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، میرهاشم خواستار جمعه شب در حاشیه بازدید میدانی از اسکله بندرپل با اعلام این خبر افزود: از دستگاه های مستقر در اسکله بندرپل خمیر و لافت قشم خواسته شده است که از هرگونه رفت و آمدی در این اسکله جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تنها خودروهای امدادی، خدماتی و تامین کننده کالاهای اساسی و یا شهروندان شهرستان قشم اجازه ورود به این اسکله را دارند.

فرماندار بندرخمیر اظهارداشت: شهروندان جزیره قشم نیز که قصد خروج از این جزیره از طریق اسکله بندرپل را دارند، فقط در صورت ارائه مجوز می تواند از این اسکله عبور کنند.

اسکله بندرپهل به عنوان مهم‌ترین معبر مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور و همچنین رفت و آمد شهروندان ۲ شهرستان خمیر و قشم است.

اسکله بندرپهل نیز در ۷۰ کیلومتری بندرعباس و سه کیلومتری روستای پل و در ۱۸ کیلومتری بندر خمیر قرار دارد و کوتاه‌ترین مسیر دریایی تا جزیره قشم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل