بازدید 13001
پیشاپیش قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان را با آنها تبریک می‌گویم

فرهاد مجیدی: قهرمان نشدن پرسپولیس ارزش ندارد که شرافت‌مان را زیر سوال ببریم

برایم قهرمانی هیچ تیمی فرقی ندارد‌‌ در واقع قهرمانی در فوتبال و یا قهرمان نشدن رقیب ارزشش را ندارد که ما شرافت خود را زیر سوال ببریم.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ 29 July 2021

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی حساس مقابل سپاهان در هفته پایانی لیگ بیستم روی ارائه بهترین بازی استقلال تاکید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: بازی بسیار سختی داریم چون سپاهان به شدت برای قهرمانی به برد نیاز دارد. دو باشگاه محترم پرسپولیس و سپاهان و بازیکنان و مربیان و مدیرانش در طول فصل زحمت کشیده‌اند و در روز آخر شانس قهرمانی دارند. ما نمی توانیم با عملکرد خود خارج از تلاش آنها نتیجه را رقم بزنیم. امیدوارم فردا هم در بازی پرسپولیس و پیکان شاهد بازی خوبی باشیم و هم در مصاف استقلال با سپاهان. 

فرهاد مجیدی: قهرمان نشدن پرسپولیس ارزش ندارد که شرافت خودمان را زیر سوال ببریم

مجیدی ادامه داد: مطمئن باشید با تمام قوا استقلال را به میدان می فرستم و برایم قهرمانی هیچ تیمی فرقی ندارد‌‌ در واقع قهرمانی در فوتبال و یا قهرمان نشدن رقیب ارزشش را ندارد که ما شرافت خود را زیر سوال ببریم.

فرهاد مجیدی درباره احتمال انتقاد هواداران استقلال در صورت شکست سپاهان در بازی فردا و قهرمانی پرسپولیس با این نتیجه، گفت: من به بازیکنانم گفتم که تحت تاثیر مسائل حاشیه ای نباشند و برای شرافت خود بازی کنند. بازی فردا برای ما هم اهمیت دارد و می‌خواهیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و هواداران مطمئن باشند این کار را انجام می‌دهیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره استفاده از بازیکنان جوان استقلال در بازی فردا با توجه به عملکرد خوب آنها در چند بازی گذشته این تیم، گفت: هم از متین کریم زاده و هم از سبحان خاقانی و سینا خادم پور راضی هستم و هر وقت از آنها استفاده کردم جواب مثبت گرفتم. به باشگاه هم اعلام کردم که برای فصل آینده به هر سه این بازیکنان جوان و توانمند نیاز دارم. هر زمان که فرصت باشد از آنها در ترکیب اصلی بهره خواهم گرفت.

مجیدی در انتها درباره محرومان و غایبان استقلال در بازی فردا گفت: سید احمد موسوی را در اختیار نداریم. البته بابک مرادی هم به دلیل محرومیت با کارت قرمز و البته مصدومیت در ترکیب ما نخواهد بود. همچنین رشید مظاهری هم برای بازی فردا محروم است. بقیه بازیکنان استقلال آماده این مسابقه هستند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
شما بقیه رو با خودت مقایسه نکن چون شرفی برای زیر پا گذاشتن ندارند.
کاربرای قهرمانی پنجم نیازی به نتیجه بازی شما نداریم و خودمان با شکست پیکان کار رانمان می‌کنیم !!!
باسلام و درود خدمت همه کاربران سایت تابناک گل همچنین کارمندان عزیز عرصه خبرگزاری
آقای مجیدی خودت قضاوت کن کی پرسپولیس نتیجه بازی تیم شما براش مهم بوده که منتظر نتیجه بازی تیمت باشیم داور برات بازی در میاره
شرافت ! آن روزی که مامور شریف راهنمایی و رانندگی ترا بخاطر سرعت بالا در بزرگراه جریمه کرد و حضرتعالی ! از ایشان فیلم برداری ود فضای مجازی پخش کردی شرافت را لکه دار کردی
ایشون از چی داره حرف میزنه؟
دارد زحمت می کشد. اگر آدم های نیک (در هر جایی) از همدیگر حمایت نکنند آدم های مفت خور و چاپلوس وضعیت را در دست می گیرند.
جالبه که بعد از 5 سال هنوز خودش رو رقیب پرسپولیس میدونه!!!
فرهاد مجیدی ثابت کرد که پرورش یافته مکتب ناصر حجازی است.
خودتون رو به پرسپولیس نچسبونید. پرسپولیس خودش با برد قهرمان میشه. بیخود برای مهم شدن به پرسپولیس نچسبید
به عنوان یک پرسپولیسی میگم باشگاه استقلال، اکثر طرفدارهاشون و خود شما قطعا دست به هر کاری میزنید تا پرسپولیس قهرمان نشه. این مظلوم نماییها و به اصطلاح شرافت و این جوانمردیها رو نه تو شما میبینم، نه تو باشگاهتون نه تو طرفدارهاتون. لازم نیست به ما کمک کنید. ما بدون شما هم برای پنجمین بار قهرمان میشیم و تا 100 سال دیگه کسی نمیتونه رکورد ما رو بشکونه. تا دنیا دنیاست رذالت خیلی از تیمهای حریف یادمون نمیره. سنگ انداختنهایی که تو 2 تا فینال آسیایی پرسپولیس کردید، آل کثیر، کنعانی زادگان، و و و و و . آقای مجیدی استقلال محکوم به باخته چه با شما چه بی شما.
حیف از اینهمه پول که در فوتبال هدر میره!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار