بازدید 6980
۹

وزارت کشور ورود مردم به استانهای شمالی را ممنوع کند

یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران از وزیر کشور خواست که جلوی ورود مردم به استانهای شمالی را گرفته و اجازه برگزاری هرگونه مراسمی حتی در فضای باز را ندهد چون وضعیت استان مازندران سرخ هست.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ 29 July 2021

به گزارش «تابناک»، محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: استان مازندران به نسبت جمعیتش دارای بیشترین مبتلایان به کرونا است تمامی بیمارستانها و بخشهای اورژانس پر شده از چند روز گذشته در تلاش هستند تا بخشهای غیرکرونایی برای بیماران کرونایی خالی شود. این وضعیت در سه استان شمالی مازندران، گلستان و گیلان وجود دارد اما وضعیت مازندران بدتر است.

وی افزود: در این شرایط از وزارت کشور می خواهیم ترددها را به صورت جدی ممنوع کنند مازندرانی های ساکن تهران و سایر شهرستانها با پلاک بومی از سفر کردن به استانهای شمالی پرهیز کنند علاوه بر آن وزارت کشور نیز به طور جدی از برگزاری هرگونه تجمع خودداری نماید.

این عضو کمیسیون بهداشت تاکید کرد : سویه دلتای ویروس کرونا در فضای باز هم سرایت می کند و میزان سرایت و ابتلای آن زیاد است پس نباید به خیال اینکه مراسمی در فضای باز برگزار می شود با خیال راحت سفر کرد. در این مدت مراسم‌های عزا و شادی نیز برگزار شد که نتیجه آن در افزایش موارد ابتلای خانوادگی می بینیم به طوری که چند عضو یک خانواده درگیر می شود.

وی در توصیه ای به مردم گفت: تا زمانی که واکسیناسیون به ۸۰ درصد جامعه نرسد باید پروتکلها را رعایت کرد چون چهره‌های جدید ویروس ناشناخته و غیرقابل پیش بینی است؛ پس باید بیشتر از خودمان مراقبت کنیم کمااینکه کشورهای توسعه یافته علیرغم دریافت واکسن هم همچنان ضمن رعایت پروتکلها از ماسک استفاده کرده و از تجمع و سفرهای غیر ضروری پرهیز می کند.

محسنی بندپی با بیان اینکه سن ابتلا به کرونا پایین آمده گفت: اکنون بحث سویه لامباده بعد از دلتا مطرح است که در آفریقا مشاهده شده البته هنوز به ایران نیامده منتهی معلوم نیست ما به کجا برسیم؛ باید بیشتر مراقب خود و خانواده و هم وطنمان باشیم؛ اینکه اخیرا یکی از مسوولان اعلام کرده میزان رعایت پروتکل در برخی شهرها به زیر ۳۰ درصد رسیده فاجعه است؛ این به معنای عادی شدن کرونا است که به قیمت جان عزیزانمان تمام می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
ایکاش یک طرحی هم ابلاغ میشد تا تمام شمالیهای مقیم تهران را اخراج میکردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
این نمونه یک جواب ابلهانه از یک فرد نادان.
ایران یک شمال را دارد که بخاطر طبیعت و هوای آن مردم را جلب می‌کند مگر در طول این ۴۲ سال محلی برای گردش و تفریح مردم ساخته شده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
مشغول آباد سازی و بازسازی و حمایت و دلسوزی برای
کشورهای دیگر بوده اند
با پول ایران همه کار کردند جز آبادانی ایران
برادر جوک میگی این دولت فشل همچین اتوریته دارد؟اگر واقعا مصر بودند کل کف جاده را میخ ریزی می کردند تا هیچ بی فرهنگی نتواند به شمال سفر کند
مگر استانهای شمالی ایالتی وخود مختار هستند که از سایر نقاط کشور ورودشان ممنوع شود .اگر اینطور است اینهمه هموطنان شمالی در سایر شهرهای ایران تردد ویا ساکن ویا شاغلند.بنابراین مطابق نظریه این نماینده بایستی همه به استان خودشان کوچ داده شوند؟
بی شعوری حدی ندارد مردم‌ کار دارند من خودم ۱۶ دادگاه دارم پسر م محضر داره نفهم میفهمی وگرنه اصلا دلمان نمی خواهد به شمال بیاییم
آقای نماینده یه تذکرم به متولیان امز واکسیناسیون بدی بد نیست ۰همش از مردم مایه میذارین اینور نریم اونور نریم داره دوسال میشه دیگه خسته شدین بخدا فقط رفتارهای سلبی یه باز اومدین بگین فقط مالیات کاسبای بین راهی صفر
درست میگه،من خودم شهر توریستی زندگی میکنم آمار ما زیر پنج بود ،فروردین۱۴۰۰ ک مسافرت آزادشد یک شهر ۵۰۰۰نفری بیش از ۸۰۰نفرمبتلا پیداکرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر