بازدید 4981
۳

پرداخت حقوق های نجومی در مناطق آزاد تکذیب شد

کد خبر: ۱۰۶۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ 28 July 2021
دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مورد خبری پیرامون: «پرداخت حقوق‌های نجومی در مناطق آزاد» توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از فرینا، پيرو اخبار منتشره با تيتر «پرداخت حقوق‌هاي نجومي در مناطق آزاد» در راستاي شفاف‌سازي موارد زير را جهت تنوير افكار عمومي به آگاهي مي‌رساند:

1- كليه پرداخت‌هاي حقوق و دستمزد در دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد تجاري ـ صنعتي و ويژه اقتصادي و سازمان‌هاي مناطق آزاد كشور مبتني بر نظام طبقه‌بندي مشاغل مورد تاييد وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و برمبناي كاركرد ماهانه ثبت شده كاركنان محاسبه و اعمال مي‌شود.

2- جدول منتشر شده تحت عنوان ليست حقوق و دستمزد ماهانه مديران دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد تجاري ـ صنعتي و ويژه اقتصادي، خلاف واقع مي‌باشد.

3- بر اساس خبر منتشر شده و استناد انجام شده در خبر به جزء 7 بند الف تبصره 12 قانون بودجه سال1400،  به آگاهي مي‌رساند با عنايت به ماده 65 قانون احكام دائمي توسعه كشور و مصوبه شماره 42643 مورخ 25/02/1392هيأت وزيران كاركنان دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد تجاري ـ صنعتي و ويژه اقتصادي و سازمان‌هاي مناطق آزاد كشور مشمول قانون كار بوده فلذا تمامي پرداخت‌هاي حقوق و دستمزد كاملا منطبق با قوانين انجام شده و مي‌شود و دستگاه‌هاي نظارتي نيز بر اساس مقررات، همواره نظارت عاليه بر اجراي قوانين ذكر شده را دارند. توجه به اين نكته الزامي است كه در خصوص كاركنان ايثارگر كسورات قانوني حقوق و دستمزد نيز مترتب نمي‌باشد.

در پايان ضمن انتقاد از رفتارهاي غير حرفه‌اي و غير كارشناسي توسط برخي افراد و رسانه‌ها و تاكيد بر محفوظ بودن حق تعقيب قانوني براي دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد تجاري ـ صنعتي و ويژه اقتصادي و سازمان‌هاي مناطق آزاد كشور، به استحضار مردم شريف مي‌رساند دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادی كشور از طريق سازمان‌هاي مناطق مربوطه، با تمام توان در خدمت به عمران و آباداني و توسعه متوازن مناطق مربوطه و همچنين به عنوان پيشران توسعه اقتصادي كشور، بيش از پيش تمامي مساعي خود را معطوف نموده كه نتيجه اين عملكرد به وضوح توسط مردم شريف مناطق و مسئولين كشور مورد تاييد و صحه‌گذاري بوده و خواهد بود. ان شاالله. والعاقبه للمتقين

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چرا فیش هاشون رو منتشر نمیکنن؟ آیا محرمانه هست؟
این لیست جعلی است؟
خب شما لطف کنید و لیست اصلی را منتشر کنید.
این لیست در رسانه های معتبر کشور منتشر شده و قطعا ایشان از اصالت آن مطمئن بوده اند که آنرا منتشر کرده اند
پس چراازدستورالعمل شفاف سازی مجلس واعلام دریافتی ها شانه خالی می کنند مصوبه تبعیض آمیز هم چراکنسل نمی شود
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی