بازدید 3856
۱

اعتراض ایران به داوری مسابقه شمشیربازی سابر با ایتالیا

کد خبر: ۱۰۶۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ 28 July 2021

 تیم ملی شمشیربازی ایران اولین دیدار مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 توکیو مقابل تیم ایتالیا ، با وجود شایستگی در دیداری نزدیک و  نفسگیر با نتیجه 45 بر 44 نتیجه را واگذار کرد و شانس حضور در مراحل بعد و ایستادن روی سکو را از دست داد.

بعد از اتمام این مسابقه صالحی امیری با حضور در رختکن مسابقات شمشیربازی به پیمان فخری و شاگردانش خسته نباشید گفت.

وی خطاب به پیمان فخری گفت : همه حاضران در سالن شاهد بودند که قهرمانان بسیار برتر بودند و با وجود این برتری و شایستگی داور نگذاشت که به حق‌شان برسند.

صالحی امیری خاطر نشان کرد: فخری و شاگردانش سال‌هاست برای رسیدن به سکوی المپیک 2020 توکیو تمرین کردند و ممارست کردند اما متاسفانه داور تمام رویاهای این تیم موفق را به باد داد.

وی در پایان گفت: امروز مراتب اعتراض خود را به صورت مکتوب به کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی اعلام خواهیم کرد، چرا که سایر داوران حاضر در سالن هم اذعان داشتند که ناداوری مسلم در این دیدار صورت گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام، تا زمانیکه ایران در فدراسیون‌های جهانی صاحب کرسی نشود این بی‌عدالتی ادامه خواهد داشت و نهایتا با عذرخواهی و محرومیت داور پرونده بسته می‌شود مسئولان ورزشی باید با تغییر سیاست و ایجاد رابطه دوستانه با سایر کشورها در فدراسیون‌های جهانی نفوذ کنند تا از بروز موارد مشابه در آینده جلوگیری شود هرچند تجربه نشان داده مسئولان ما ضریب هوشی و ذکاوت انجام چنین امر مهمی را ندارند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی