بازدید 6104
۲

کشته و زخمی شدن ۳ نظامی ترکیه در عراق

در کمین عناصر حزب کارگران کردستان علیه نظامیان ترکیه در شمال عراق، ۲ نظامی این کشور کشته و یک تن مجروح شدند.
کد خبر: ۱۰۶۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ 28 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع ترکیه از کشته و مجروح شدن سه نظامی این کشور در شمال عراق خبر داد.

بر این اساس، وزارت دفاع ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در نتیجه درگیری با عده‌ای از اعضای گروهک تروریستی حزب کارگران کردستان (پ. ک. ک) در منطقه عملیاتی پنجه در شمال عراق دو سرباز ارتش ترکیه کشته و یک نظامی دیگر زخمی شد.

بنابر این اطلاعیه، در نتیجه تبادل آتش میان طرفین یک عضو پ. ک. ک نیز از پای درآمد. گفتنی است دیروز نیز یک سرباز ترکیه در منطقه هاکورک در شمال عراق در تیراندازی عناصر حزب کارگران کردستان کشته شد.

همچنین طی روز‌های گذشته نظامیان ترکیه در سوریه نیز هدف حمله قرار گرفتند. دو روز قبل در حمله راکتی اعضای ی. پ. گ {نیرو‌های دموکراتیک (کردهای) سوریه} به خودروی زرهی ترکیه در منطقه عملیاتی سپر فرات واقع در حومه الباب سوریه چهار نظامی این کشور کشته و زخمی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
توصیه ای به رجب طیب اردوغان دارم :
آقای اردوغان شما از امریکا قوی تر نیستی و سربازان شما مجهزتر از سربازان امریکا نیست و... امریکا با ان عظمت و شکوه و توانایی نظامی نتواست موقعیت حضور خود در عراق و افغانستان و ... تثبیت کند وبا شکست مفتضحانه خاک کشور های عراق و افغانستان را ترک گفت شما با ان سربازان ترسو میخواهی چکار کنی قبل از دیر شدن سربازانت را از چنگ شیران عراق خارج کن در غیر اینصورت به تعدا سربازانت تابوت سفارش بده .
ارتش متجاوز ترکیه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی