بازدید 17601
۶
بیشترین جست و جو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته

کاربران ایرانی در جست و جوی نام سعید ملایی / پناهندگی کیمیا علیزاده، ترند داغ فضای مجازی/ درخشش نازنین ملایی در المپیک او را ترند گوگل کرد/ ایرانیان در جست و جوی چیستی و چرایی تیم پناهندگان المپیک

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی، چون «متین کریم زاده»، «کیمیا علیزاده»، «فیروز کریمی»، «تیم پناهندگان چیست؟»، «نازنین ملایی»، «ناهید کیانی» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 28 July 2021

کاربران ایرانی در جست و جوی نام سعید ملایی/پناهندگی کیمیا علیزاده ترند داغ فضای مجازی/ درخشش نازنین ملایی در المپیک او را ترند گوگل کرد/ ایرانیان در جست و جوی چیستی و چرایی تیم پناهندگان المپیک

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی، به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو و بیان دیگر، ترند‌های گوگل در ۴۸ ساعت گذشته اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی، چون «متین کریم زاده»، «کیمیا علیزاده»، «فیروز کریمی»، «تیم پناهندگان چیست؟»، «نازنین ملایی»، «ناهید کیانی» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

متین کریم زاده

متین کریمزاده بازیکن جوان و آینده دار تیم استقلال تهران است. او سابقه بازی در تیم های پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر را در کارنامه خود دارد.

کریم زاده که در فصل جاری لیگ برتر چندان فرصت بازی پیدا نکرد، در بازی اخیر تیم استقلال مقابل نساجی مازندران، یکی از چهره های اثرگذار تیمش بود و به همین دلیل، خیلی زود به یکی از ترندهای گوگل تبدیل شد.

کاربران ایرانی در جست و جوی نام سعید ملایی/پناهندگی کیمیا علیزاده ترند داغ فضای مجازی/ درخشش نازنین ملایی در المپیک او را ترند گوگل کرد/ ایرانیان در جست و جوی چیستی و چرایی تیم پناهندگان المپیک

به نظر می رسد در بازی های آینده تیم استقلال تهران در لیگ برتر و جام حذفی و نیز جام باشگاه های آسیا از متین کریم زاده بیشتر خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده تکواندو کار سابق ایرانی است که در بازی های دوره قبل المپیک موفق شد برای ایران مدال برنز کسب کند و به عنوان اولین زن ایرانی که مدال المپیک می گیرد، نامش را در تاریخ ثبت کند.

نتیجه تصویری برای کیمیا علیزاده + تابناک

علیزاده دو سال پیش و ناگهانی ایران را ترک و اعلام کرد که دیگر در میادین با پرچم ایران بازی نخواهد کرد.

در المپیک ۲۰۲۰ توکیو او با پرچم تیم پناهندگان به مسابقات پا گذاشت و پس از شکست ناهید کیانی از ایران در نهایت به دلیل شکست در ادامه مسیر مسابقات از دست یابی به مدال باز ماند.

به هر صورت حواشی که پیرامون علیزاده وجود دارد، او را به یکی از ترندهای این روزهای گوگل تبدیل کرده است.

فیروز کریمی

فیروز کریمی بازیکن اسبق فوتبال و سرمربی فعلی تیم تراکتور تبریز است. او پیشتر سابقه مربی گری در بسیاری از تیم های لیگ برتری مثل استقلال تهران را در کارنامه خود دارد.

ماجرای خداحافظی فیروز کریمی از فوتبال - تابناک | TABNAK

کریمی که همواره در مصاحبه و اظهارنظرهایش سخنان عجیبی به زبان می آورد، در نشست خبری پس از بازی با تیم پرسپولیس نیز با بکار بردن الفاظ و ادبیات غیر معمول و زننده دوباره بر سر زبان ها افتاد و ترند گوگل شد.

بیشتر بخوانید

از سال ۲۰۱۶ میلادی کمیته جهانی المپیک تصمیم گرفت به دلیل اینکه برخی ورزشکاران جهان برای بازی زیر پرچم کشور اصلی شان مشکل دارند، تیم پناهندگان را با پرچم و سرود المپیک ایجاد کند.

اکنون در المپیک ۲۰۲۰ نظر به آنکه چند بازیکن ایرانی در تیم پناهندگان حضور دارند، این تیم به یکی از ترند‌های گوگل و بحث‌های داغ فضای مجازی تبدیل شده است.

تیم پناهندگان المپیک در رقابت‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ در توکیو در ژاپن از ۲۳ ژوئیه تا هشتم اوت ۲۰۲۰ به عنوان شرکت کنندگان مستقل المپیک حضور دارند. کد المپیک به اختصار فرانسوی به “EOR” تغییر یافت که به معنی Équipe Olympique des Réfugiés است. تعداد ورزشکاران از سال ۲۰۱۶ از ۱۹ به ۲۹ نفر برای این بازی‌ها افزایش یافت. در رژه تیم‌ها، طبق الفبای هیراگانا، تیم پناهندگان المپیک (IOC Refugee Olympic Team) بعد از یونان اولین تیم بود (Ai Ō Shī تلفظ IOC انگلیسی به ژاپنی است).

اسامی بازیکنان تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۰ به شرح زیر است؛

  • علا ماسو- مرد- شنای آزاد ۵۰ متر- سوریه
  • یسری ماردینی- زن- شنای پروانه ۱۰۰ متر- سوریه
  • دوریان کلتلا- مرد- دوی ۱۰۰ متر- کنگو
  • رز ناتینکل لوکونین- زن- دوی ۸۰۰ متر- سودان جنوبی
  • جیمز نیانگ چینگجیک- مرد- دوی ۸۰۰ متر- سودان جنوبی
  • آنجلینا نادای لوهالیت- زن- دوی ۱۵۰۰ متر- سودان جنوبی
  • پائولو آموتون لوکورو- مرد- دوی ۱۵۰۰ متر- سودان جنوبی
  • جمال عبدالمجی عیسی محمد- مرد- دوی ۵۰۰۰ متر- سودان جنوبی
  • تاچلووینی گابریسون- مرد- دوی ماراتون- اریتره
  • آرام محمود- مرد- بدمینتون- سوریه
  • وسام سلامانا- مرد- بوکس سبک وزن- سوریه
  • الدریک سلا رودریگز- مرد بوکس میان وزن- ونزوئلا
  • سعید فضل‌اولی- مرد – قایق‌رانی ۱۰۰۰ متر- ایران
  • معصومه علی‌زاده- زن- دوچرخه‌سواری- افغانستان
  • احمد بدرالدین ویس- مرد- دوچرخه‌سواری- سوریه
  • ساندا الداس- زن – جودو- سوریه
  • احمد الیکاج- مرد- جودو- سوریه
  • مونا داهوک- زن- جودو- سوریه
  • جواد محجوب- مرد- جودو- ایران
  • پوپول میسنگا- مرد- جودو- جمهوری دموکراتیک کنگو
  • نیگارا شاهین- زن- جودو- افغانستان
  • وائل شوئب- مرد- کاراته- سوریه
  • هامون درفشی‌پور- مرد- کاراته- ایران
  • لونا سولومون- زن- تیراندازی ۱۰ متر- اریتره
  • دینا پوریونس لنگرودی- زن- تکواندو وزن ۴۹ کیلوگرم- ایران
  • کیمیا علیزاده- زن- تکواندو وزن ۵۷ کیلوگرم- ایران
  • عبدالله صدیقی- مرد- تکواندو وزن ۶۸ کیلوگرم- افغانستان
  • سیریل فگت چاتچت- مرد- وزنه‌برداری ۹۶ کیلوگرم- کامرون
  • اکر العبیدی- مرد- کشتی وزن ۶۷ کیلوگرم- عراق

 

نازنین ملایی

نازنین ملایی، یکی از ورزشکاران رشته قایقرانی ایران است که سابقه قهرمانی در آسیا و جهان را دارد و در المپیک ۲۰۲۰ به عنوان یکی از نمایندگان ایران در این مسابقات حاضر شد.

عملکرد درخشان او در دور مقدماتی مسابقات و راهیابی به نیمه نهایی، سبب شد تا نام او نیز به یکی از ترند‌های گوگل در روز و ساعات گذشته تبدیل شود.

صعود نازنین ملایی به نیمه‌نهایی A و B قایقرانی المپیک

نازنین ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به المپیک توکیو، درباره‌ی درخشش خود در رقابت‌های قایقرانی روئینگ المپیک توکیو و صعود به فینال A و B بازی ها، بیان کرد: ما با توجه به امکانات و داشته هایمان، برای فینال C برنامه ریزی کرده بودیم. من در پیست هزار متر تمرین می‌کردم مسابقه اروپایی و جهانی هم نرفته بودم؛ بنابراین واقع‌بینانه نگاه کردیم که اگر به فینال C برسیم، اتفاق خوبی است. در دو هفته آخر تمرینات، تست‌هایی را انجام دادیم و تغییر تاکتیک داشتیم و حدس زدیم که می‌تواند جواب بدهد.

او ادامه داد: روز اول بازی‌ها که توانستم مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنم، متوجه شدیم که تمرینات و برنامه ریزی‌ها جواب داده است و سپس به تجزیه و تحلیل حریفانم در مرحله یک چهارم نهایی پرداختیم. ما تصمیم گرفتیم که دو نماینده مکزیک و نامیبیا را در مرحله یک چهارم نهایی پشت سر بگذاریم. من و آقای فرزام صحبت کردیم که اگر بتوانم به نیمه نهایی A و B برسم، کار بزرگی است و اگر هم در فینال C حضور داشته باشم، به آنچه از قبل برنامه ریزی کرده بودیم رسیده‌ایم؛ بنابراین بدون استرس و نگرانی به رقابت پرداختم.

 

ناهید کیانی

ناهید کیانی قهرمان ایرانی تکواندو است که در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ یکی از نمایندگان خانم ایرانی در این بازی‌ها بود.

دو دلیل مهم سبب شد که او در این روزها ترند گوگل شود.

اشک‌های کیمیا در آغوش کیانی بعداز شکست هموطن در المپیک

اول اینکه او در بازی‌های مقدماتی رقیب کیمیا علیزاده بود و پس از شکست در مقابل علیزاده از صعود به دور‌های بالاتر بازماند.

دوم آنکه محسن کیایی، یکی از بازیگران کشورمان با انتشار تصویری از او مدعی شد، بازگشت او به ایران بدون حضور هیچ یک از مسئولان ایرانی در فرودگاه برای استقبال از او همراه بود که انتشار این خبر با موجی از اعتراض در شبکه‌های اجتماعی همراه شد. البته بلافاصله تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد، مراسم استقبال از سوی مسئولان انجام پذیرفته است.

 

آیا بعد از زدن واکسن کرونا ناقل هستیم؟

اکنون که شاهد شتاب گرفتن تزریق واکسن کرونا در کشور هستیم و جمع نسبتا بیشتری در مقایسه با ماه و هفته های قبل واکسن تزریق کرده اند، یکی از سوالات مردم این است که آیا پس از تزرق واکسن کرونا باز هم ناقل کرونا هستیم؟

پاسخ این سوال که این روزها به یکی از ترندهای مهم گوگل تبدیل شده را می توانید در لینک زیر بخوانید.

علیرضا تابش

علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار سابق کردستان بود.

او که سابقه تقریباً شانزده ساله در بنیاد مسکن داشت، در روزهای گذشته و به واسطه ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

رئیس بنیاد مسکن بدلیل ابتلا به کرونا درگذشت - تابناک | TABNAK

فوت علیرضا تابش آن هم به واسطه ویروس کرونا سبب شد تا نام آن مرحوم خیلی زود به یکی از ترندهای گوگل و اخبار مهم رسانه ها بدل شود.

سعید ملایی

سعید ملایی جودوکار سابق ایرانی است که در المپیک ۲۰۲۰ با پرچم مغولستان در بازی‌ها حاضر شد و موفق به کسب مدال نقره این بازی‌ها برای کشور مغولستان شد.

نتیجه تصویری برای سعید ملایی + تابناک

سعید ملایی که سابق بر این در تیم ملی جودوی ایران بازی می کرد به واسطه برخی حواشی و فشارها از تیم ملی ایران جدا شد و پس از چندی اعلام کرد که از این پس در میادین با پرچم مغولستان بازی خواهد کرد.

کسب مدال نقره و نیز حضور او در بازی های المپیک ۲۰۲۰ نام او را به یکی از ترندهای گوگل در ایران تبدیل کرد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶
اگر کسی در مورد مهاجرت قهرمانان و نخبگان ورزشی و علمی و مالی و خانواده هایی که از کشور میروند

و به کشورهای دیگر پناه بردند ، باید مورد شماتت و سوال قرار گیرند

قطعا ، باید مسولان کشور و عملکرد اشتباهشان را باید بازخواست قرار داد و بس .
یک دانگ تیم پناهندگان واسه ایران است!
کسانی که کشور را فروخته وترک کرده وبه یه کشور دیگه ای پناهنده شدند حتی نامش را نباید برد چون خیانت اینها خاطره بدی در ذهن تدائی میکند
شک نکنید که با اقدامات دوستان تندرو، نازنین خانم هم به زودی چمدان مهاجرت را می بندد.
این عکس همان موقعی است که ازسعیدملایی میخواهندکه ازمبارزه بااسراییل طفره بره که اوهم اینطورناراحت شده . بعدازپناهندگی هم مدال گرفت هم آنرابه مردم اسراییل هدیه کرد!
وطن فروشی بی غیرتی فقط مربوط به خود بی غیرت وطن فروششون است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان