بازدید 5629

درگیری شدید در دربی خوزستان و اخراج سرمربی آبادان

تنش‌ها و درگیری‌ها بین نیمکت دو تیم در نیمه دوم نیز ادامه داشت. اوج تنش‌ها نیز در اواخر بازی بود که سرمربی نفت به خاطر اعتراض شدید به داوری، اخراج شد. پس از سوت پایان بازی نیز تنش‌ها و درگیری‌ها شدت گرفت و داور چند نفر را از روی نیمکت دو تیم اخراج کرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵ 26 July 2021

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، بازی دو تیم فولاد و نفت آبادان از هفته بیست و نهم لیگ برتر که امشب در اهواز با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسید با حاشیه‌هایی همراه بود. پیش از آغاز بازی دوربین صدا و سیما سوخت و از کار افتاد و در جریان بازی نیز تنش‌هایی بین نیمکت دو تیم وجود داشت.

در جریان بازی دو تیم در نیمه اول، ابتدا درگیری لفظی بین نادر غبیشاوی مربی گلر‌های فولاد و پورموسوی سرمربی نفت به وجود آمد که پس از دقایقی ختم به خیر شد. حکیم نصاری نیز که در اواسط نیمه دوم از داور کارت زرد دریافت کرده بود و سپس با تصمیم پورموسوی از بازی بیرون آمد، پس از پنج دقیقه از تعویض خود به دلیل اعتراضی که به داوری داشت، با دریافت کارت زرد دوم، از روی نیمکت اخراج شد.

اما تنش‌ها و درگیری‌ها بین نیمکت دو تیم در نیمه دوم نیز ادامه داشت. اوج تنش‌ها نیز در اواخر بازی بود که سرمربی نفت به خاطر اعتراض شدید به داوری، اخراج شد. پس از سوت پایان بازی نیز تنش‌ها و درگیری‌ها شدت گرفت و داور چند نفر را از روی نیمکت دو تیم اخراج کرد.

همچنین پورموسوی که اواخر بازی از کنار زمین اخراج شده بود و از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بود، دو دقیقه پیش از پایان بازی، به رختکن رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان