بازدید 6569
۲

ضعیف ترین نتیجه تاریخ تکواندوی ایران در المپیک ثبت شد

آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی سه نماینده تکواندوی ایران در المپیک توکیو بودند که از دور رقابت‌ها حذف شدند تا تکواندوی ایران بدون مدال بماند و ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ تکواندوی ایران در بازی‌های المپیک رقم بخورد.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 25 July 2021

تکواندو یکی از شانس های اصلی ایران برای کسب مدال از المپیک برای نخستین بار دست خالی این بازی ها را ترک کرد تا افول این رشته با مدیریت ناتمام پولادگر به نمایش درآید.

به گزارش تابناک ورزشی، میرهاشم حسینی با شکست از حریف کره‌ای شانس رسیدن به دیدار رده بندی را هم از دست داد تا تکواندوی ایران بدون مدال به کار خود در المپیک توکیو پایان دهد و ضعیف‌ترین نتیجه تکواندوی ایران در ادوار المپیک ثبت شود.

شکست میرهاشم حسینی مقابل نماینده ازبکستان- ویدیو ورزش سه

 در مرحله شانس مجدد مسابقات وزن ۶۸ کیلوگرم تکواندوی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، میرهاشم حسینی به مصاف دائه هون لی دارای رنکینگ یک جهان از کره جنوبی رفت که در یک مبارزه پر افت و خیز با نتیجه ۳۰ بر ۲۱ شکست خورد و شانس رسیدن به دیدار رده بندی را نیز از دست داد تا تکواندوی ایران با ناکامی مطلق بازی‌های توکیو را ترک کند.

آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی سه نماینده تکواندوی ایران در المپیک توکیو بودند که از دور رقابت‌ها حذف شدند تا تکواندوی ایران بدون مدال بماند و ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ تکواندوی ایران در بازی‌های المپیک رقم بخورد.

نتایج تکواندوی ایران در ادوار المپیک به ترتیب زیر است:

۲۰۰۰ سیدنی (اولین دوره رسمی حضور تکواندو در المپیک): یک برنز توسط هادی ساعی

۲۰۰۴ آتن: یک طلا توسط هادی ساعی و یک برنز توسط یوسف کرمی

۲۰۰۸ پکن: یک طلا توسط هادی ساعی

۲۰۱۲ لندن: یک نقره توسط محمد باقری معتمد

۲۰۱۶ ریو: یک برنز توسط کیمیا علیزاده

۲۰۲۰ توکیو: بدون مدال

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تکواندو در آن سالها تازه به المپیک رسیده بود و خیلی ها هنوز سر از آن در نمی آوردند بعد که اهمیت المپیکی پیدا کرد از حیطه کره جنوبی و ایران خارج گردید.
تکواندو ایران قطعا یکی از بهترین کشور تکواندو کار هست. اما امسال خیلی ضعیف عمل کرد و اصلا خوب نبود اگر نه تکواندو ایران قبلا کره و ژاپن رو میبرد. من هادی میرزایی هستم ۱۷ ساله از ارومیه و مقام دان ۳ تکواندو رو دارم. به امید موفقیت تکواندو کارامون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار