بازدید 5711
۸

کیمیا علیزاده در توکیو به مدال المپیک نرسید

کد خبر: ۱۰۶۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ 25 July 2021

کیمیا علیزاده که در دور نخست ناهید کیانی هموطن خود از ایران را شکست داده بود و در دور دوم قهرمان دو دوره المپیک از انگلیس را حذف کرد، با شکست در مصاف رده بندی دستش از مدال در توکیو کوتاه ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، در رقابت‌های روز دوم تکواندوی المپیک ۲۰۲۰ توکیو و در مسابقه رده‌بندی وزن ۵۷ کیلوگرم زنان، کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان به مصاف خدیجه ایلگان از ترکیه رفت که با نتیجه ۸ بر ۶ شکست خورد و دستش به مدال برنز المپیک نرسید. 

در وزن ۵۷ کیلوگرم زنان، آناستازیا زولوتیچ از آمریکا به مدال طلا رسید، تاتیانا مینینا از روسیه نقره گرفت و مدال‌های برنز نصیب خدیجه ایلگان از ترکیه و چیا لینگ لو از چین تایپه رسید. مبارز روس، در دور چهارم کیمیا را مغلوب کرده بود. 

همچنین در فینال وزن ۶۸ کیلوگرم مردان، اولوگبک رشیتوف پدیده ۱۹ ساله ازبکستانی موفق شد بردلی سیندن از بریتانیا را در یک نبرد مهیج ۳۳ بر ۲۹ شکست دهد و صاحب مدال طلای المپیک شود. مدال‌های برنز این وزن نیز به شوای ژائو از چین و هاکان رجبر از ترکیه رسید.

آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی سه نماینده تکواندوی ایران در المپیک توکیو بودند که از دور رقابت‌ها حذف شدند تا تکواندوی ایران بدون مدال بماند و ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ تکواندوی ایران در بازی‌های المپیک رقم بخورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
تو ایران با حجاب مدال گرفت.
رفت خارج که بدون حجاب پیشرفت کنه.
عجب پیشرفتی.
حجاب بهانه بود برای پناهندگی
به مدال رسید یا نرسید چه اهمیتی دارد انشا الله سلامت باشد ولی اصلا چه ارزشی دارد که ایشان چه میکند ایشان دیگر به این کشور تعلق ندارد انقدر جوان با استعداد و عاشق وطن و بی ادعا داریم که باید به آنها بها بدهیم و پیگیر وضعیت آنها بود ولی متاسفانه ما انقدر آدمها را باد میکنیم که‌توی صورت خودمان میترکند و این عادت زشت را هم نمیخواهیم ترک کنیم ما بهترینها را تبدیل به بدترینها میکنیم
به المپیک هم نررسیده بود توی مسابقاات 11-1 باخته بوذدد وولیی دلم خنککک شد یک روسس و یک مسلمانن اددبش کردند. روس به خاطر این که جماعت پشت سر این زن ازش بدشون میاد (من هم بدمم میاد منتها به دلیل میهن پرستی نه سیاسی) و دددومی هم که به خاطر پوششش زد تو ددهن کیممیا خخخخخخ
درود بر شرف نماینده روسیه که دست کیمیا رو از طلا و نقره کوتاه کرد و درود بر شرف نماینده ترکیه که دست کیمیارو از مدال برنز کوتاه کرد. دلم خنک شد
بی وطنان پست فطرت از شکست ناهید کیانی توسط کیمیا علیزاده ابراز خوشحالی میکردن انگار که نه انگار ناهید کیانی هموطنشونه. نادان ها فکر میکنن همه مردم ایران وظیفه دارن به عقاید احمقانه این جماعت زندگی کنن.

اینا همونایی هستن که در خارج میرفتن دم سفارت و شعار آزادی بیان میدادن و هرکس میخواست رای بده رو با چوب و چماق میزدن.
کیمیا آدمی بود که به زحمت دو کلمه رسمی میتونست حرف بزنه بسکه ساده دل بود و مظلوم. کیمیا علیزاده آدمی نبود که اهل این بیانیه های! عجیب و غریب باشه و خودشو توی این منجلاب بندازه. اون شوهرش حامد معدنچی بود که زندگی این دختر رو نابود کرد و امان از پدری که وظیفه خودش رو انجام نداد و از دخترش حمایت نکرد و گذاشت اسیر بازی های سیاسی بشه و امروز با افتخار اعلام میکنه که من حتی قبل از ازدواج هم در جریان پناهندگی و مهاجرت شوهر کیمیا بودم.

افسوس
خانم کمرانی مربی ناهید کیانی امروز مصاحبه کرده و گفته فدارسیون جهانی مطابق با قانون جدول رو بعد از حذف حریف کیمیا نچیده و از فرصت سوء استفاده کردن و از روی عمد کیمیا علیزاده و ناهید کیانی رو مقابل همدیگه قرار دادن. جا داره به این مورد هم رسیدگی بشه.
عده ای نادان فکر میکنن یک اروپایی یا آمریکایی الان به پرچم ایران نگاه میکنن که مثلا فلانی برای جمهوری اسلامی مدال برده نه برای ایران. یعنی اینقدر این جماعت نادان هستن. نمیدونن که طبق نظرسنجی 70درصد مردم آمریکا حتی نمیدونستن فرق ایران با عراق چیه.

کیمیا علیزاده به ایران پشت کرده نه به حکومت. به حکومت هم پشت کرده باشه چه اهمیتی داره. 100 سال دیگه که از افتخارات ایران در المپیک صحبت کردن کی میپرسه اونموقع حکومت ایران چی بوده و چی نبوده. این پرچم ملت هاست که توی المپیک بالا میره نه پرچم حکومت ها ولی متاسفانه دشمنی و عقده های سیاسی کودکانه عقل برخی مردمان مارو زایل کرده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها