بازدید 5109
۱

حذف هرسه شمشیرباز ایران از المپیک توکیو

پاکدامن در آستانه رسیدن به نیمه نهایی با نتیجه ۱۵ بر ۶ مقابل آرون ژیلاگی قهرمان مجارستانی المپیک شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند. به این ترتیب پرونده تیم سابر ایران در رده انفرادی بسته شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 24 July 2021

تیم پرامید شمشیربازی ایران برای کسب مدال انفرادی در المپیک توکیو با شکست های پیاپی شاهد حذف هر سه نماینده خود شد.

به گزارش تابناک ورزشی، با باخت پاکدامن کار شمشیربازان کشورمان در بخش انفرادی المپیک توکیو به پایان رسید و تیم ایران ششم مرداد در بخش تیمی به رقابت می پردازد. 

ابتدا مجتبی عابدینی در اسلحه سابر، اولین رقابت خود را در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر «شال گوردون» از کانادا برگزار کرد. عابدینی با رنکینگ ۱۳ برابر این حریف با رنکینگ ۲۰ دنیا با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به برتری دست یافت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. عابدینی در این مرحله به مصاف «آرون سیلاگی» نفر ۴ رنکینگ جهانی از کشور مجارستان رفت و ۱۵ بر ۷ شکست خورد و از صعود به یک چهارم نهایی بازماند.

حذف هرسه شمشیرباز ایران از المپیک توکیو

بعد از او علی پاکدامن با رنکینگ ۲۱ در اسلحه سابر که در مرحله یک‌شانزدهم نهایی برابر «آندراس زاتماری» از مجارستان با رنکینگ ۱۲ که سابقه قهرمانی در جهان و کسب نقره المپیک را دارد، با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد ، امیدها را زنده کرد. پاکدامن حتی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل «مکس هارتونگ» نفر ۵ رنکینگ جهانی از کشور آلمان ۱۵ بر ۹ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد اما او در آستانه رسیدن به نیمه نهایی با نتیجه ۱۵ بر ۶ مقابل آرون ژیلاگی قهرمان مجارستانی المپیک شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند. به این ترتیب پرونده تیم سابر ایران در رده انفرادی بسته شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دمشون گرم...ما با این وضعیت مملکت ازین قهرمانان انتظار نتیجه نداریم..فقط مبارزه با غرور..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر