بازدید 8448

فوتبال المپیک: باخت ۴گله آلمان و فرانسه و شکست کره و عربستان

عربستان و کره جنوبی دو نماینده فوتبال آسیا در اولین بازی خود بازنده بودند. عربستان به تیم آفریقایی  ساحل عاج باخت و کره ای ها مغلوب نیوزیلند شدند.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ 22 July 2021

بازی‌های روز اول فوتبال مردان المپیک با برگزاری چند دیدار پایان یافت که در میان آنها شکست کره و عربستان مقابل حریفان و برتری ژاپن میزبان در کنار شکست پرگل فرانسه و آلمان توجه ها را جلب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، روز اول رقابت‌های فوتبال مردان المپیک امروز پنجشنبه با برگزاری چند دیدار شروع شد که در یکی از حساس‌ترین دیدارها تیم ملی زیر ۲۳ سال برزیل با نتیجه ۴ بر ۲ آلمان را شکست داد.

ریچارلیسون مهاجم اورتون توانست هت تریک کند و ۳ بار برای تیمش گلزنی کند. پائولینیو زننده گل دیگر سلسائو بود. ندیم امیری و آرچه نیز برای آلمان گلزنی کردند.

در دیگر دیدار استرالیا با دو گل آرژانتین را از پیش روی برداشت. والس و تیلو برای استرالیا گلزنی کردند. تیم مکزیک نیز با نتیجه ۴ بر یک فرانسه را از پیش روی برداشت تا برای مدعیان خط و نشان بکشد.

عربستان و کره جنوبی دو نماینده فوتبال آسیا در اولین بازی خود بازنده بودند. عربستان به تیم آفریقایی  ساحل عاج باخت و کره ای ها مغلوب نیوزیلند شدند.

شکست چهارگله فرانسه مقابل مکزیک شگفتی بزرگ روز نخست بود هرچند واگذاری بازی آرژانتینی ها مقابل استرالیا هم تعجب رسانه ها را برانگیخت.

نتایج کامل روز اول فوتبال مردان المپیک

مصر صفر - اسپانیا صفر

نیوزیلند یک - کره جنوبی صفر

مکزیک ۴ - فرانسه یک

ساحل‌عاج ۲ - عربستان یک

آرژانتین صفر - استرالیا ۲

ژاپن یک - آفریقای جنوبی صفر

هندوراس صفر - رومانی یک

برزیل ۴ - آلمان ۲

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار