بازدید 6352
۱

حمله به کله پزی با قمه

کد خبر: ۱۰۶۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ 20 July 2021

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار کرد: در پی تخریب، درگیری و قمه کشی که منجر به قطع عضو یکی از مشتریان در یک واحد صنفی کله پزی در محله تهران نو، ۲ نفر از عاملان این درگیری دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی با بیان اینکه دستگیری عامل اصلی این پرونده در دستور کار قرار گرفت، افزود: در بررسی‌های اولیه به دست آمد، متهم با اطلاع از حضور یکی از مشتریان در کله پزی به همراه ۲ نفر از همدستانش به آن مکان مراجعه کرده و پس از درگیری و قطع عضو مشتری کله پزی، از محل فرار است.

سرهنگ راستی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم اصلی پرونده از افراد شرور و سابقه دار بوده و متهم به دفعات مختلف به جرم عربده کشی، نزاع دسته جمعی و تخریب دستگیر شده است. بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت، متهم پس از درگیری و تخریب، مخفیگاهش را تغییر داده که پس از رصد‌های اطلاعاتی، مخفیگاه وی در محدوده تهرانپارس شناسایی شد.

وی افزود: روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و متهم را در حالی که در مخفیگاهش پنهان شده بود دستگیر و به پلیس امنیت عمومی تهران انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه این فرد شرور پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف و برای سیر مراحل قضائی پرونده به دادسرا معرفی شد، تاکید کرد: پلیس همواره با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وقتی به دفعات دستگیر شده.یعنی بزودی آزاد میشود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل