بازدید 5874

پاکستان حمله به مسجدالاقصی را محکوم کرد

پاکستان حمله نیرو‌های اشغالگر اسرائیل و شهرک‌نشینان صهیونیست به نمازگزاران در فلسطین اشغالی و بی‌حرمتی به مسجدالاقصی را محکوم و آن را علیه هنجار‌های بشردوستانه دانست.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰ 18 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه پاکستان یکشنبه شب با صدور بیانیه‌ای، یورش به مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: پاکستان حملات خشونت آمیز اخیر توسط نیرو‌های اشغالگر اسرائیل به نمازگزاران و توهین به مسجد الاقصی را محکوم و از جامعه جهانی اقدام سریع برای محافظت از فلسطینیان را مطالبه می‌کند.

دولت پاکستان ضمن اعلام همبستگی مجدد با ملت فلسطین و حمایت از حق مشروع استقلال و آزادی آنان، افزود که چنین حملاتی بر خلاف هنجار‌های بشردوستانه و قوانین حقوق بشر است.

وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد که این کشور حامی تشکیل کشور آزاد و مستقل فلسطین مطابق مرز‌های قبل از ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شریف است.

سازمان اوقاف اسلامی فلسطین در قدس اعلام کرد که از صبح امروز تا این لحظه بیش از ۱۰۰۰ صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

از سوی دیگر، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از جلسه با بنی گانتز وزیر جنگ و کمیسر پلیس این رژیم در قدس دستور داده تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی ادامه داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی