بازدید 21755

حمله تند کیهان به یک سریال تلویزیونی

چنین فضای کپی‌کاری با حضور بازیگران تازه‌کار و نابلد و غلوکاری بازیگران قدیمی‌تر و جملات و دیالوگ‌های زورکی و... همه و همه باعث شده، این سریال علی‌رغم همه هزینه‌ها از کیسه بیت‌المال، برنامه‌ای غیرقابل تحمل (علیه فرهنگ و باور‌ها و اعتقادات مردم) از کار در آید.
کد خبر: ۱۰۶۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ 18 July 2021

به گزارش تابناک، کیهان نوشت: مدتی است در ساعات پس از ۲۱ سریالی ظاهرا خانوادگی و گویا برای تشویق جوانان به ازدواج از شبکه دو سیما پخش می‌شود که در واقع بیشتر به ترویج سبک زندگی غربی می‌پردازد.

در این سریال که طبق معمول بسیاری از برنامه‌های نمایشی دیگر، حتی یک خانواده درست و درمان پیدا نمی‌شود (اغلب خانواده‌ها یا پدر ندارند و یا مادر و یا بچه‌ها آواره هستند و...) که بتواند الگویی برای خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه و سبک زندگی اسلامی باشد. در میان جوانان این خانواده‌های از هم گسیخته نیز روابط به شدت غیرشرعی و غیراسلامی جاری است.

این جوانان که گویا از بچگی با یکدیگر بزرگ شده‌اند، مثل شخصیت‌های سریال‌ها و فیلم‌های نوجوانانه آمریکایی، بدون مرزبندی‌های اسلامی و رعایت حریم محرم و نامحرم (از مهم‌ترین ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی/ایرانی) با یکدیگر روابط و نشست و برخاست دارند.

کارگردان این سریال که پیش از این سریال‌هایی با مضمون پلیسی و جنایی با تقلید محض از مشابه‌های آمریکایی و هالیوودی می‌ساخت، حالا هم با همان روش «کپی برابر اصل» (البته فقط در سطح) به تقلید ناشیانه از مجموعه‌های مشابه غربی پرداخته و از همین روی حتی طراحی صحنه‌ها و لباس‌ها و کاراکتر‌ها هم به شدت شبه‌آمریکایی از آب در آمده‌اند. چنان که در منازل و کافی شاپ و حتی گاوداری، این گرایش و خودباختگی و شیفتگی جناب کارگردان به شدت توی چشم می‌خورد.

چنین فضای کپی‌کاری با حضور بازیگران تازه‌کار و نابلد و غلوکاری بازیگران قدیمی‌تر و جملات و دیالوگ‌های زورکی و... همه و همه باعث شده، سریال یادشده علی‌رغم همه هزینه‌ها از کیسه بیت‌المال، برنامه‌ای غیرقابل تحمل (علیه فرهنگ و باور‌ها و اعتقادات مردم) از کار در آید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
کیهان جان تو فکرت مسمومه کلا.بذار مردم به زندگی شون برسن.ضمن این سریال اصلا فکر نمیکنم بیننده داشتع باشه حالا تئ بیا تبلغ اش کن
حرف حساب زده کیهان این بار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
مگه بلده اصلا
فقط شما هستید که این بابا بها میدید
مدتهاست دیگه تلویزیون ایران نگاه نمیکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
۱۶ ساله که تلویزیون ندیدم
اقای کیهان این سریال فوقش 30 روز از بیت المال هزینه میکند ولی روزنامه شما که 43 سال از بیت المال تغذیه میکند و اصلا هم مشتری ندارد را چه کار کنیم
منظورتون کدوم سریاله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
سریال زندگی زیباست .
خدا را شکر سالهاست که تلویزیون نمی بینم
واویلا
یه حرف درست هم کیهان زد
حتی کیهان هم از صداسیما شاکیه !!!
توام دلت خوشه بابا ، بودجه مفت میگیری فقط حرف میزنی ، یکار مفید برا خودت نکردی چه برسه مردم
ما که نه صداوسیما نگاه میکنیم، نه کیهان میخونیم.
مدتیه مد شده تا یه حرفی از تلویزیون زده میشه فورا میگن من تلویزیون نگاه نمی کنم, آره راس می گی موقعی نگاه نمی کنی که اون لحظه دست به آب تشریف بردی واگرنه همه سرگرمیت هنین صدا و سیمای خودمونه. مرا دیگه سیاه نکن.
کیهان همش حمله میکنه کی دفاع میکنه تیم سراپا هجومی هستند
کیهان تو ببین چقد طرفدار داری بعدش قضاوت کن
ما که ۹ سال هست ازدواج کردیم اصلا تی وی نداریم چون بودنش تو خونه با این برنامه های مزخرف هزینه اضافیه.
آخه مگه كسي هم تلوزيون شوما رو ميبينه؟
کیهان، من نمیدونم تو در مقابل مشکلات مردم وظیفه رسانه ای نداری؟
یک روزنامه برای تمام شئونات زندگی مردم تصمیم میگیره
کین اینا
به روزنامه کیهان به جد توصیه میکنم دنبال خط نفوذ در صدا وسیما باشید . دلخوش کردن به اینکه از نظر سیاسی مطابق میل شماست کفایت نمیکند ....
سر حرفای تیراژ1000 تا جدل نکنیم

این حرفا یعنی من هستم

البته با 1000000تیراژم وجود نداره حالا با 1000تا چی میگه

الله واعلم
کیهان چی هست؟
با نظر کیهان موافقم مثل همیشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل