بازدید 6037

قدردانی وزیر بهداشت از مشارکت ارتش در واکسیناسیون

سعید نمکی با حضور در مجموعه ایران مال، از مشارکت کارکنان بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در انجام واکسیناسیون کرونا تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 17 July 2021


‌به گزارش  تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور، با حضور در مجموعه "ایران مال" از نحوه انجام واکسیناسیون مردم تهران در این مجموعه بازدید کرد و اقدامات انجام شده در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن قدردانی و تشکر از مشارکت ارتش در انجام واکسیناسیون، حضور همیشگی ارتش در مراحل مختلف مقابله با کرونا را مایه دلگرمی و بسیار موثر عنوان کرد.

امیر دریادار دکتر مداح معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مجموعه ایران مال، ضمن خدا قوت به کارکنان بهداشت و درمان ارتش و تبریک به مجموعه ایران مال گفت: این مجموعه با توجه به وسعتی که دارد در همه بحران‌های طبیعی می تواند یاری رسان مردم شریف ایران اسلامی و مسئولان باشد.

همچنین دکتر آراسب دباغ مقدم رییس اداره بهداشت ارتش نیز گفت: حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان بهداشت و درمان ارتش، شامل دانشجویان سال‌های آخر پزشکی و پرستاری و بالاتر در مجموعه "ایران مال" برای انجام واکسیناسیون حضور دارند.

وی افزود: بسیاری از این عزیزان، به صورت داوطلبانه در انجام واکسیناسیون کوید ۱۹ مشارکت کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل