بازدید 7916
۱

ربودن پسر ۳ ساله برای انتقام از باجناق

کد خبر: ۱۰۶۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴ 13 July 2021

مرد کینه جو که به خاطر اختلاف مالی پسر 3 ساله باجناقش را ربوده بود در کمتر از 30 ساعت شناسایی و از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایران، سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی در تشریح این ماجرا گفت: صبح روز شنبه 19 تیر چهار مرد ناشناس به بهانه اینکه مأمور خدمات رسان گاز هستند زنگ خانه‌ای در روستای «شیخ حسن» تبریز را به صدا درآوردند و به محض باز شدن در خانه وارد ساختمان شدند و با تهدید و زور و کتک زدن مادربزرگ خانواده کودک سه ساله این خانواده را ربودند.

با شکایت پدر و مادر کودک ربوده شده به پلیس موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی قرار گرفت. با تلاش گسترده مأموران پس از وقوع حادثه، یکی از افراد دخیل در آدم ربایی شناسایی و در یک عملیات سریع و بهنگام توسط مأموران دستگیر شد و به‌دنبال آن کودک را در استان اردبیل از چنگال آدم ربایان نجات دادند.

در نخستین تحقیقات مشخص شد طراح اصلی این سناریوی کودک ربایی باجناق شاکی بوده که به خاطر اختلافات مالی با پدر این پسر بچه سه مرد را اجیر کرده تا به عنوان مامور گاز وارد خانه آنها شده و پسر 3 ساله را بربایند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با تأکید براینکه متهم اصلی در کمتر از 30 ساعت دستگیر شد و تلاش برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد گفت: آدم ربایان با ترفند نیروهای خدمات رسان گاز وارد منزل این کودک شده بودند، وی از خانواده‌ها خواست بدون شناسایی افراد، آنها را به داخل منزل خود راه ندهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عجب حیوونی..........نامرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل