بازدید 4712

ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان استان تهران

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: به مناسبت هفته ازدواج(۲۱ تا ۲۷ تیرماه) زوج های جوان؛ قبل، حین و پس از ازدواج از کارشناسان و اساتید خبره دانشگاهی یک نوبت مشاوره رایگان می‌گیرند.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 13 July 2021

به گزارش «تابناک»، محمود صیدانلو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هم اینک ۱۳۳ مرکز قانونی مشاوره ازدواج در سطح استان تهران دایر است که توسط کارشناسان، فرآیند و مشکلات جوانان را احصا کرده و راهکار ارایه می کنند.

وی با بیان اینکه جوانان می توانند به مناسبت هفته ازدواج خدمات خوبی را در یک نوبت (یک ساعت و نیم) به صورت رایگان در این محیط ها کسب کنند گفت: این تعامل می تواند زمینه ساز ارتقای سطح علمی و مهارتی جوانان را به همراه داشته باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همچنین به راه اندازی سومین "پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران" و جلب مشارکت خیران و فعالان اجتماعی اشاره کرد و گفت: برپایی کمپین مشاوره رایگان در تعدادی از مراکز مشاوره استان و برخی از سرای محلات جهت ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به عموم مردم، برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان در سطح استان با هدف ارتقای سطح علمی و مهارتی جوانان در آستانه ازدواج خواهد بود.

وی بازدید از تعدادی از مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده استان تهران با حضور مدیر کل ورزش و جوانان تهران و تجلیل از تلاش آنان، برگزاری وبینار علمی تخصصی " توانمند سازی جوانان به ویژه دختران برای ازدواج" با همکاری جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س) و افتتاح سایت گزارش گیری از مراکز تخصصی ازدواج و خانواده استان تهران، بخش های مهمی از دیگر اقدامات این معاونت در هفته ازدواج است.

وی بیان کرد: طبق آخرین آمار حدود بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت استان تهران را قشر جوانان تشکیل می دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی