بازدید 4257

پیشگیری از وقوع جرم؛ اولویت‌ پلیس فتا

رییس پلیس فتا کشور، پیشگیری از وقوع جرم و بسیاری آسیب‌های دیگر را جزو اولویت‌های کاری پلیس فتا اعلام کرد و گفت: این موضوع مهم اکنون توسط همکاران ما در استان‌های مختلف دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶ 13 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار «وحید مجید» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پلیس فتا کرمانشاه اظهار داشت: برای پیشگیری از وقوع جرائم سایبری نیازمند افزایش آگاهی مردم هستیم چرا که وقتی آن‌ها با خطرات این حوزه آگاه شوند به شکل بهتری از فضای مجازی استفاده و مراقبت بیشتری از خود، فرزندان و اموالشان به عمل می‌آورند.

وی تصریح کرد: امروز پلیس فتا، ضمن پاسخگو و مؤثر بودن، چالش‌های نوآورانه را بررسی و با ایجاد محتوای پیشگیرانه و آگاه‌سازی عمومی در جهت رفع این چالش قدم برمی‌دارد.

سردار مجید ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا نیز لازم است اصول و پایه جرائم سایبری را شناسایی و نسبت به رفع تهدیدات با امکانات موجود اقدام کنند.

رییس پلیس فتا نیروی انتظامی همچنین با بیان اینکه پلیس فتا از نیرو‌های جوان، متعهد و تحصیل‌کرده برخوردار است، گفت: این پلیس یک مجموعه به‌روز است و با برنامه‌ریزی مدون در همه مأموریت‌ها با برنامه قبلی حرکت می‌کند.

وی یادآور شد: هنر کارشناسان پلیس فتا تحلیل تهدید‌ها و تبدیل آن به فرصت در فضای مجازی است که خوشبختانه این روش در حال پیاده سازی است.

سردار مجید در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه پلیس فتا استان کرمانشاه از تلاش‌های کارکنان این پلیس تقدیر کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار با رضایت از وضعیت فضای مجازی و اقدامات پلیس فتا استان گفت: امروز بیشتر جرائم رخ داده در فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس کشف می‌شود.

سردار «جمال سلمانی» خواستار افزایش آموزش‌های ارائه شده به شهروندان و خصوصا کودکان و نوجوانان توسط پلیس فتا برای حضور در فضای مجازی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار