بازدید 5101
۱

اعزام پزشک و پرستار از شهرداری تهران به زاهدان

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: با پیشنهاد و دستور شهردار تهران برای کمک به هم وطنانمان در سیستان و بلوچستان نیروهایی از کادر درمان شرکت شهر سالم به این استان اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ 12 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حمید چوبینه درباره اعزام برخی از اعضای کادر درمان این شرکت به سیستان و بلوچستان گفت: بنا به دستور و پیشنهاد شهردار تهران تصمیم بر آن شد که با اعزام گروه هایی از پزشکان و پرستاران شرکت شهر سالم به استان سیستان و بلوچستان به بیماران این استان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه در شهرداری و شرکت شهر سالم فعالیتهای داوطلبانه در همه بحرانهای کشور از جمله سیل‌ها و زلزله‌های اخیر انجام شده و در مراسماتی مانند اربعین نیز به صورت داوطلبانه در کنار مردم بودیم، افزود: با وجود اینکه پس از آغاز پیک جدید کرونا، در تهران نیز به پرستاران و پزشکان نیاز ضروری وجود دارد اما تصمیم بر این شد برای کمک به هموطنانمان در سیستان و بلوچستان در بخش هایی که امکان پذیر است، نیروهایی را اعزام کنیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به اینکه اگر داوطلبها مشخص شوند با برنامه زمانبندی مشخص به همراه یک سری اقلام مصرفی به سیستان و بلوچستان اعزام می شوند، یادآور شد: از روز گذشته فراخوان این موضوع را اعلام کردیم و تا کنون تعدادی از پزشکان و پرستاران آمادگی خود را اعلام کردند و در صورتی که تعداد داوطلبان به ۱۰ نفر برسد اولین گروه را به منطقه اعزام می‌کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، در هفته‌های اخیر کادر درمان سیستان و بلوچستان فشار بی‌سابقه‌ای را تحمل می‌کنند؛ کرونای جهش یافته موسوم به «دلتا» به صورت گسترده در حال انتشار است و بخش قابل توجهی از کادر درمان حین رسیدگی به بیماران مبتلا شده‌اند. به همین منظور مجموعه‌های مختلف از جمله شهرداری تهران، ارتش، سپاه و انتظامی برای کمک به کادر درمان این استان وارد میدان شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینهمه با آب و تاب گفتید اعزام.....بعد نوشتید اگر 10 نفر داوطلب شوند.در تهران به این بزرگی که هزاران پزشک وجود دارد که فقط به فکر پر کردن جیب شان هستند هنوز ده نفر پیدا نشده!!؟؟بهتر نبود وقتی ده نفر پیدا شد و اعزام کردید خبر رسانی می کردید.شما هم مثل نمکی وعده سر خرمن می دهید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی