بازدید 7982
۱

طنز تازه فیروز کریمی با خبرنگاران بعداز شکست قلعه‌نویی

کد خبر: ۱۰۶۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۵ 11 July 2021

فیروز کریمی پس از برتری یک بر صفر تراکتور تبریز مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: قول داده بودم که روز به روز بهتر شویم. این بحث را ندارم که این موضوع یعنی حتماً پیروز شویم. اگر این بازی را با دیدار مقابل تیم انتهای جدولی ذوب‌آهن مقایسه کنید، هر کسی تصدیق می‌کند که تغییرات مثبتی در تراکتور ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه شاگردانش مقابل یک تیم پُرمهره نمایشی عالی ارائه کردند، تصریح کرد: یکی دو صحنه می‌توانست منجر به گل ما شود که اگر دقت می‌کردیم، گل می‌شد. فوتبالی که قرار باشد همه فرصت‌های آن تبدیل به گل شود، فوتبال نیست. با این حال بچه‌های ما جانانه بازی کردند و از جان مایه گذاشتند. آنها بازی را تحت شرایطی ایده‌آل آغاز کردند و ادامه دادند، اما آن را با شرایطی فوق ایده‌آل به پایان رساندند.

«رقیب ما تیمی دندان‌گرد، پر و پا قرص و چغر بود.» سرمربی تراکتور ضمن بیان این جمله گفت: خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم. بچه‌ها در این بُرد خیلی زحمت کشیدند و همان اندازه که ما در مربیگری تیم سهیم هستیم، رسول خطیبی هم در این پیروزی با ما سهیم است. این نتیجه ماحصل زحمات او هم است و هنوز از تعلیماتی استفاده می‌کنیم که او داده است. زمان سرمربیگری رسول کنار او بودم و خدا را شکر می‌کنم که شرایطی ایجاد شد تا به آینده خود خیلی امیدوارتر شدیم.

پس از مطرح شدن سوال یک خبرنگار درخصوص بازیسازی تراکتور از کناره‌ها، استفاده از منافذ گل‌گهر و وجود کمبود بازیکن در تراکتور، کریمی اظهار داشت: می‌خواهی من بروم و فردا ادامه‌اش را بخوانی؟! سوال حداکثر دو جمله دارد. در برخی صحنه‌ها که می‌توانست منجر به گل شود، پنج نفره در ضدحملات شرکت می‌کردیم و خیلی اوقات پنج به پنج می‌شدیم. گاهی هم پنج بازیکن ما در مقابل چهار بازیکن گل‌گهر بود. تحمل بار دفاعی ما خیلی بالاست.

وی با بیان اینکه تحمل بار دفاعی تراکتور بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم به گذشته برگردم، اما می‌توانستیم دروازه خود را در این سه مسابقه بسته نگه داریم. سیستم دفاعی ما خیلی منظم و متمرکز است. با توجه به حضور بازیکنانی چون عباس‌زاده، بابایی و نریمان جهان، تغییرات تاکتیکی داریم که نیازی نیست به آن اشاره کنم. با بازیکنانی چون تیکدری و فخرالدینی طبیعی است که باید جمع بازی کنیم. ما جمع بازی کردیم، اما در طول بازی ندیدید آنها با دروازه‌بان ما تک به تک شوند یا دروازه‌بان تراکتور شیرجه برود.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه گل‌گهر ضربات سر مُرده‌ای روی سانتر به دست آورد، گفت: طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که تحمل بار دفاعی ما از این هم بالاتر برود و برای بازی‌های پس از تعطیلات، برنامه‌هایی داریم که با کمک خدا اجرا می‌کنیم. به همراه بازیکنان، مربیان و خطیبی، این پیروزی را به هواداران خوب تراکتور که از حضور در ورزشگاه محروم هستند، تقدیم می‌کنیم. دعای خیر آنها همراه ماست و زمانی که گلی در این دقیقه (7+90) زده می‌شود، نشان می‌دهد دعای خیر پشت تیم است. ان‌شاءالله این پیروزی مورد قبول هواداران باشد و ما به دعای آنها نیاز داریم. در بازی‌های بعدی تلاش می‌کنیم بازی بهتری هم ارائه کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کجاش طنز بود!؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر