ارزش پالایشی یکم امروز ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰

صندوق پالایش یکم، امروز در اولین روز هفته منفی به پایان رسید و قرمز پوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۷ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۶۹ هزار و ۸۰۰ ریال معامله شد
کد خبر: ۱۰۶۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 10 July 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز نماد پالایش همانند آخرین روز هفته گذشته در مدار منفی معامله شد؛ از ابتدا نماد شپنا با تاثیر منفی ظاهر شد و از نماد‌های تاثیرگذار درافت شاخص بود. نماد پالایش ۰.۷ درصد عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۶۹۸۰۰ ریال امروز را به پایان رساند و باز هم کانال ۷ هزار واحدی را از دست داد. امروز شپنا با ۱۰۸۸ واحد منفی از رشد بیشتر شاخص جلوگیری کرد و از نماد‌های تاثیرگذار بر افت شاخص بود. شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است.
نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (افت ۴.۳۶ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) کاهش ۳.۱۹ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) کاهش ۱.۶۱ درصدی را تجربه کردند. شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.


ارزش پالایشی یکم ۱۹ تیر ۱۴۰۰

امروز شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۸۰ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۵۷ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایشی یکم امروز ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ چقدر افت کرد؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان