بازدید 8965

تیم درخطر سقوط ، دست به دامان جادوگر شد

شایعه شده چشم باشگاه ته جدولی براى ماندن در ليگ برتر به كرج دوخته شده است و گویا واسطه هایی با این فرد ارتباط برقرار کرده
کد خبر: ۱۰۶۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 08 July 2021

باز نوبت به هفته های پایانی لیگ برتر رسید و پای رمال و جادوگر به لیگ باز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شایعه شده یک تيم ته جدولی كه از ابتداى فصل شرايط خوبى نداشته و حالا دیگر خطر سقوط به دسته اول را كاملا حس  مي‌كند دست به كار شده و به دنبال این است که هرطور شده سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند. آنها این بار سراغ جادوگر رفته اند، همان الف الف معروف که بارها درباره همکاری اش با تیم ها و مربیان شایعه های فراوان شنیده ایم.

الف . الف جادوگر سرشناسی كه شایعه شده اولین بار اوایل دهه ۸۰ و یک بار دیگر چند سال پیش از این هم در مقاطعی با همین باشگاه همکاری داشته و گفته مي شود در كارش بسيار خبره است و روایت های عجیب غریبی درباره طلسم کردن تیم حریف و رمالی و ... درباره اش نقل می کنند، هدف جديد تیم ته جدولی براى ماندن در ليگ برتر است.

طرفداری نوشته؛ این تیم در خطر سقوط این هفته یک بازی سنگین مقابل یکی از مدعیان دارد و برای این که از این بازی موفق بیرون بیاید، در کمال تعجب جادوگر به خدمت گرفته است. 

شایعه شده چشم باشگاه ته جدولی براى ماندن در ليگ برتر به كرج دوخته شده است و گویا واسطه هایی با این فرد ارتباط برقرار کرده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان