بازدید 14448
۸
اولین وزنه‌بردار زن المپیکی ایران ، تاریخ‌سازی را ازدست داد

فدراسیون پزشکی سفر پریسا به المپیک را وتو کرد

نخستین وزنه بردار زن ایرانی که سهمیه المپیک گرفته بود به دلیل سستی فدراسیون وزنه‌برداری در اطلاع شانس کسب سهمیه به وی، مانع عمل جراحی دست او نشد و اجازه تاریخسازی را از پریسا جهانفکریان گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 08 July 2021

شورای پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی پس از برگزاری چند نشست تخصصی اعلام کرد که نماینده بانوان وزنه برداری کشورمان شرایط حضور در بازی‌های المپیک توکیو را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پس از اعلام اعطای سهمیه به پریسا جهانفکریان، وزنه‌بردار بانوی کشورمان جهت حضور در المپیک 2020 توکیو بحث‌ها و اما و اگرهای زیادی در خصوص شرایط جسمانی و آمادگی وی بواسطه جراحی اخیر بر روی کتفش مطرح شد که به همین دلیل فدراسیون پزشکی ورزشی جهت بررسی وضعیت این ملی پوش شایسته و بااخلاق و اظهار نظر تخصصی، شورای تخصصی پزشکی تشکیل داد.

فدراسیون پزشکی سفر پریسا به المپیک را وتو کرد

بر اساس این گزارش؛ شورای پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی که با حضور چند پزشک فوق تخصص، جراح و نمایندگان این فدراسیون تشکیل شده بود پس از بررسی مدارک پزشکی و کنترل گزارشات جراح مربوطه اعلام کردند که وی با وضعیت موجود شرایط حضور در بازی‌های المپیک 2020 توکیو را ندارد.

به این ترتیب نخستین وزنه بردار زن ایرانی که سهمیه المپیک گرفته بود به دلیل سستی فدراسیون وزنه‌برداری در اطلاع شانس کسب سهمیه به وی، مانع عمل جراحی دست او نشد و اجازه تاریخسازی را از پریسا جهانفکریان گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
شما با فعالیت زنان در عرصه‌‌های مختلف بجز شرکت در انتخابات مشکل دارین. خودتون نفرستادینش
شرم باد با ضایع کردن و عدم توجه به استعدادها ...
طفلکی.چه ضربه روحی عظیمی بهش وارد کردند.
پریسا خانم جای شما باشم میرم تو یه کشور اروپایی و برای اونا وزنه میزدم.استحقاقش رو داری.برو
نابغه شطرنج ایرانی جهان،فیرزجا هم تابعیت فرانسه رو گرفت و برای اونا مسابقه میده.تو هم میتونی.از این موقعیت استفاده کن و برو تا اینده ات تامین بشه.
عجب...شما گفتید و ما هم باور کردیم. خودتونید. لابد دستور رسیده که این خانم نرود...
بهر حال عمل جراحی لازم بوده ربطی به اطلاع یا عدم اطلاع ندارد اگر پریسا بیماری خود را بخاطر حضور در المپیک کتمان می کرد یا درمان نمی کرد که وضعیت خیلی بدتر و وخیم تر برای او و تیم ایران میشد.
این کسانی که میگن برو خارج و برای اونا وزنه بزن، بازشدن چیه؟
برای چی پرچم ایران رو گذاشتن رو پروفایلشون؟

خیانت فیروزجا رو برای چی باید تکرار کنه این خانم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها