بازدید 27238
فوتو نیوز

کنایه روحانی به یکدست شدن سه قوه: از دوازدهم مرداد به بعد، عده ای بیکار می‌شوند/یک نماینده مجلس: مجموع واکسن خارجی و داخلی هم جوابگوی جمعیت کشور نیست

رئیس‌جمهور گفت: امیدواریم از دوازدهم مرداد، هماهنگی بهتری بین سه قوه به وجود بیاید؛ البته بعضی‌ها از شغل می‌افتند و بیکار می‌شوند با این انتقادات عجیب و غریب شان، اما به هر حال همه از یک جناح و تفکر می‌شوند و هماهنگی شان بیشتر خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ 07 July 2021
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۳
کیهان تعطیل می شود
جناب آقای رئیس جمهور محترم همین اتفاق نیز در دوره اصلاحات اول نیز رخ داد حدود 5500 نفر از رئیس دفتر ،تا معاونین وزیر ،ووزیر به قول شما از کار بیکار شدندآنهم با محبتی مسئولین جدید اصلاح طلب ،چرا آنموقع که شما مسئو ل بودید تذکر و سخنی نگفتید و الان که دوستان شما بیکار میشود ناراضی هستید.
همیشه هر جا رفتم شلوغ بود. صف بود. هر چند کسی صف رعایت نمی‌کرد. از صف متنفر بودم اما سرنوشت من این بود که در صف متولد شوم. ..... به تعبیری ما سفیران آزادی بودیم!

می‌گویند شیرخشک هم نداشتیم. تعداد ما زیاد بود، نمی‌رسید به همه‌مان مثل نیمکت‌های چهار نفره و کلاس‌های شصت نفره، که همه‌مان جا نمی‌شدیم. توی کوچه‌ها جا نبود بازی کنیم. یار می‌کشیدیم، گاهی تا غروب هم شده بود که روی پله‌های همسایه‌ها می‌نشستیم و نوبت تیم ما نمی‌شد. البته این که بعضی‌هامان گردن کلفت‌تر بودند و جِر می‌زدند هم بی‌تأثیر نبود.

وقتی تعداد زیاد باشد، زور گفتن به دیگران بیشتر به کار می‌آید. صف اصلاً همین‌چیزها را به ما یاد داد. که باید حق خودت را بگیری؛ حالا با زور یا نیرنگ یا پارتی یا سهمیه، وگرنه جا می‌مانی! از اتوبوس، از جفت گرفتن، از شغل پیدا کردن، از دانشگاه، از مهاجرت کردن!

قدیم‌ها همه‌مان پیش خودمان فکر می‌کردیم بزرگ که شدیم می‌رویم! مهاجرت می‌کنیم، آنجا همه چیز هست. کار هست، دانشگاه هست، دختر خوشگل هست، بار هست، زندگی هست و همه چیز… اما حالا دیگر آنقدر زیاد شدیم که کسی راه مان نمی‌دهد.

ترکیه پر از جوانان ایرانی‌ است که دو شب بازداشتگاه خوابیده‌اند و حالا بابتش می‌خواهند پناهندگی بگیرند! کیس هم لعنتی تمام شده! از کیس مسیحیت تا همجنس‌گرایی دیگر تابلو شده! بس‌که همه در صف هستند. صربستان هم ما را چند ماهه شناخته و دیگر راهمان نمی دهند. هر کسی هم رفته مثل سگ در کمپ زندگی می‌کند.

الان نسل ما را همه شناخته‌اند! دیگر هیچ فریبی نمانده بزنیم تا به زور خودمان را جایی جا کنیم. ! اینقدر زیادیم که به هر جا رو کنیم، خشک و سیاه و برهوت می‌شود. از ما کاسبی ها کرده‌اند. همه مان را مهندس کرده‌اند. دکتر کرده‌اند. ولی با طعنه صدای‌مان می‌زنند .

ما نسل سوخته نیستیم. نسل سوخته متولدین چهل و پنجاه بودند. ما نسل ! حتی ارزش سوختن هم نداریم. بین سی تا چهل سال سن داریم. هنوز پوست کلفتیم‌. از رو نرفته‌ایم. بعضی‌هامان بچه‌ای دارند و حالا همه چیز را برای او می‌خواهند، ولی خیلی‌هامان ازدواج هم نکرده و مجرد مانده اند. سی-چهل سال دیگر حتی کسی نیست ازمان مراقب کند. ولمان می‌کنند توی خرابه‌ها تا در کثافت‌مان بمیریم.
روزهای بسیار بدی در پیش داریم.
روزی که خانم دکتر محرز واکسن داخلی رو زد چهچه و به به کردین حالا که واقعیتی رو به اطلاع مردم رسونده اخ و تفش می کنین؟ ایشون یک پزشک محترمه، نه در کار واردات واکسن هست نه هیچ چیز دیگه!چه سودی می بره که بخواد دروغ خبری رو نشر بده؟!!!
در طی 43 سال اخیر نسبت به آینده کشورم این قدر که حالا بیم دارم و بدبین هستم هرگز نداشتم و نبودم!
در طی 43 سال اخیر نسبت به آینده کشورم این قدر که حالا بیم دارم و بدبین هستم هرگز نداشتم و نبودم!
چرا وزیر نیرو در هتل زندگی میکند ؟

مگر او خانواده ندارد ؟

خانواده وزیر چرا در خارج از کشور اقامت دارند ؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای روحانی اشتباه نکنید..اتفاقا سرشان شلوغ تر میشود.چون هر نارسایی وسومدیریت را به گردن دولت قبل میاندازند
یکدست سازی و خالص سازی چه شود
از قدیم می گفتند با یکدست دوتا هندوانه را نمی شود برداشت
انگار معجزه ای در راه است
مثل معجزه هزاره سوم
اقای جهانپور چرا عصبانی میشوی شما که نباید به خاطر ما پفیوزها ناراحت شوی
نکندزبانمان لال کوباهم تست واکسنش رابه بهانه اینکه باایران شریک شوددرایران انجام داده ووقتی فهمیده واکسن بدی نیست دیگربمانمیدهدمیدهدبه همسایگانش ومارافقط برای تست میخواسته راستی چه خبرشده که ارمنستان هم واکسنهای بیمصرفش رابرایگان بمامیدهدبشرط آنکه برویم ده روزآنجاخرج کنیم آخرچرا همه مارافریب میدهندتقصیرما وتربیت مااست ویا یامدیران عزیز بیخیال ما
اقای روحانی اشتباه نکن
بیکار که نمیشن
کارشون میشه تعریف و تمجید از دولت جدید و ماله کشیدن عیب و ایرادها
آقای روحانی
مردم نتیجه یکدست بودن کابینه شما و مجلس و شورای شهر قبلی را نیز، با تمام وجود لمس کرده اند.
شما دیگه تیکه ننداز لطفا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
این یکی مرحله ی جدیدیه که برای دولت های قبلی قفل بوده! یعنی یکدست شدن نهاد های انتخابی و انتصابی همه با هم.
"مجموع واکسن داخلی و خارجی هم جوابگوی جمعیت نیست" همین دلیل برای اصرار بر افزایش فوری جمعیت کافی است.
رئیس‌جمهور گفت: امیدواریم از دوازدهم مرداد، هماهنگی بهتری بین سه قوه به وجود بیاید؛
آخی نه که تو دوره شما هماهنگی نبود و هرچی بردی توی مجلس توی کمتر از بیست دیقه تصویب نشد!!!!
بهانه جدیده؟ یعنی حتی لحظه اخر هم میخوای بتراشی فقط؟
الان قطعی برق و قرارگاه مرغ و ارز و ... همه ش مال عدم هماهنگی دولت و مجلس و قوه قضاییه بود؟
شما و بیکفایتی و بی لیاقتی دولت هم هیییییچ تاثیری نداشت نه؟
وزیر نیرو: خشکسالی باعث شده ....
اره اصلا هم معاهده پاریس تاثیری توی قطعی برق نداشته و شمام دولت راستگویان هستید و ما هم مردم بیخبر از همه جا. باشه بیا بگو توی این هشت سال چند درصد به ظرفیت نیروگاهها اضافه کردین؟
تا کنون که خانم مینو محرز و دکتر مردانی و آقای دکتر زالی راستگو ترین افراد در زمینه بیماری کرونا بوده چرا که علم پزشکی را با سیاست ادغام نکرده اند اما دیگران از وزیر گرفته تا سخنگو سیاسیون جامعه پزشکی هستند که هر روز آهنگی جدید مینوازند که اگر به وعده های آنان " وزیر مدیحه سرا و سخنگوی مودب " توجه داشته باشیم میبایست تا کنون نصف کشور واکسینه شده باشند وبه کشورهای دیگر هم واکسن صادر کرده باشیم / درود بر سرکار خانم محرز
موضوعی که خیلی همه رو رنج میده اینه که هی میگن زیر ساخت های نیروگاه ها به روز رسانی نشده !!!خوب گی مسئول اینه که نشده ؟ اگه یک درصد از دزدی بعضی ها از بانک ها از طریق وامهای بی در و پیکر و غیره جلوگیری میشد و رانت خوری انقدر زیاد نبود کزارت نیرو میتونست برق اروپا رو هم تامین کنه چه برسه به خودمون . متاسفم برا خودمون واقعا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
دراین کشور اصولا اختیار در قبال مسئولیت نیست
در دموکراسی و مردم سالاری هم مسئولین وظایفی در مقابل دموکراسی دارند و هم مردم در مقابل دموکراسی مسئولیت دارند
مسئولین وظیفه دارند اول اینکه در تمام فعالیت ها شفافیت داشته باشند و هیچ چیز پنهانی نباشد دوم اینکه پاسخگو باشند و در هر سئوالی که از آنها می شود پاسخ قانع کننده داشته باشند سوم اینکه مطابق با خواست مردم عمل کنند و حتی اگر موضوعی را به دین وصل می کنند باید استدلال محکم و قانع کننده برای آن بیاورند و حق ندارند بر اساس نظرات و رای خود اقدام کنند
اما وظیفه مردم در مقابل دموکراسی اول اینکه حق همدیگر را رعایت و از قانونی که اکثریت مردم روی آن صحه گذاشته اند تبعیت کنند دوم اینکه از حق عمومی مردم و حق دیگران که مورد ظلم واقع شده اند دفاع کنند سوم اینکه به جای انتشار یاس و نا امیدی مطالبه گری کنند و چیزهایی را از دولت ها بخواهند که ارزشمند و در مسیر حقوق مردم و عدالت خواهی و رشد و توسعه مردم باشد
از افرادی که خیلی مایوس و ناامید و از افرادی که خیلی بیش از حد و افراطی خوشبین هستند باید پرهیز کرد چون افراد نا امید آدم ها را تا مرز خودکشی پیش می برند و آدم های بسیار بسیار خوشبین هم با عدم واقع بینی هایی که دارند باعث نوعی سراب در افراد می شوند که هر چه تلاش می کنند به آن نمی رسند تا جایی که از اصل واقعیت نا امید و مایوس می شوند و اگر این موضوع در مورد اعتقادات بوجود بیاد ممکن است افراد را تا مرز کفر ببرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار