بازدید 8026

بندپی: تجمع بالای ۱۵ نفر در تهران غیرقانونی است

استاندار تهران تاکید کرد: هر تجمع بالای ۱۵ نفر در استان صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 06 July 2021


به گزارش تابناک، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی و اصناف مکلف هستند که مصوبه ستاد ملی را در وضعیت قرمز کرونایی در استان تهران اجرا کنند.
وی افزود: هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده چراکه سلامت مردم و کارمندان در اولویت است.
استاندار تهران عنوان کرد: رستوران ها محل شیوع بیماری هستند و در زمانی که شاهد شیوع ویروس جهش یافته هندی دلتا هستیم؛ فعالیت این مراکز باید متوقف شود و هر تجمع بالای ۱۵ نفر در استان صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می کنیم.
محسنی بندپی سپس گفت: هیچ عقل و منطقی قبول نمی کند که مدیریت کرونا در استان ضعیف است چرا که آمارهای رعایت پروتکل های بهداشتی تهران چیز دیگری می گوید.
وی با بیان این که مراکز تجمیعی تزریق واکسن از ۷۷ مرکز به ۷۹ مرکز در استان تهران افزایش پیدا کرده است، افزود: تامین برق بیمارستان ها و مراکز درمانی و مراکز تزریق واکسن در شرایط کنونی حائز اهمیت است.
استاندار تهران ادامه داد: مراکز تجمیعی تزریق واکسن از ۷۷ مرکز به ۷۹ مرکز در استان تهران افزایش پیدا کرده و باید سهمیه استان تهران نیز متناسب با جمعیت این استان افزایش پیدا کند.
وی در مورد اطلاع شهروندان از وضعیت تخت های خالی تاکید کرد: شهروندان تهرانی حتما با تماس با سامانه ۶۰۷۰ از راهنمایی های کارشناسان این حوزه بهره بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
مترو و اتوبوس چي؟ صف مرغ چي؟ و ......
هیچ جای ادارت قانون ۷۰ درصد رعایت نمی شه تو صدا و سیما مدبران شیفتی کار کردن رعایت نمی کنند وقتی اعتراض می کنیم می گن دلمون می خاد تازه دایم جلسات بالای ۱۲ نفر بزگزار می شه کارمندان مجبور می گن تا ۳ ساعت تو حلسات اموزشی حضور داشته باشند اگر کسی غیبت کنه اضافه کارش کم می کنند
مترو چی؟
نه بابا
تجمعات انتخاباتی اشکال نداشت. تجمعات برای مداحی و هیات ها مشکل نداره.
تا رسید به تجمعات اعتراضی به حق مردم در مورد مشکلات و بی کفایتی مسئولان نظام، غیرقانونی شد؟
آقای خیلی جدی ! سری به مرکز واکسیناسیون غرب تهران در بزرگراه شهید خرازی بزنید ( بهتره اسم مکان را نیاورم تا تبلیغ نشود ) و ببینید تجمع گروه های بالای 150 نفر یعنی چه ؟ واکسن عوامل اجرایی انتخابات تهران فقط در یک مکان ! خنده داره !
شما که تا 15 رو رفتین ، یه دفعه بگین 500 نفر خیرشو ببینین !! خخخخخخ
سربازانی که به صورت امریه در ارگانهای دولتی خدمت میکنند مشمول قانون دورکاری نیستند. آیا اینها در مقابل ویروس رویین تن هستند؟
موقع انتخابات ممنوع نبود الان ممنوع شد....ترس از کرونا نیست که اگر ذره ای ارزش برای جان مردم قایل بودید یه جرکتی می زدید تو این دو سال ...ترستان از چیز دیگری است....
انتخابات و تجمعات تبلیغاتی تموم شد؟؟؟؟
از تجمعات سخنرانیهای رئیس جمهمور در اهواز و تبریز و مشهد و ..... چه خبر؟؟؟؟
سلام
میخواستم لطفا پیگیری کنید که وزارت بهداشت داره جمعه این هفته از دستیاران پزشکی تخصصی ازمون ارتقا برگزار میکنه
اون هم به شکل حضوری

خود وزارت بهداشت به شرایط قرمز کرونا و مصوبات زمان شرایط قرمز بی توجه هس و این تعداد زیاد دستیار که در سراسر کشور در حال مبارزه با کرونا هستن باید زیر یک سقف جمع بشن در حالی که هرکدومشون میتونن بمب ساعتی ناقل کرونا باشن

برگزاری ازمون های مشابه در سراسر کشور کنسل شده ولی متاسفانه وزارت بهداشت که باید الگوی سایر نهاد ها باشد پیشقراول قانون شکنی شده است.
ما جمعه امتحان داریم ! وزارت بهداشت میگیره ازمون و حدود ۱۶۰۰۰ نفر پزشک هستیم!
انتخابات وسفرانتخاباتی مشکلی نداشت؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی