بازدید 8051

خدمت به مردم نباید با آمد ورفت دولت‌ها تغییر کند

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: خدمت‌ها باید مستمر باشد و نباید با آمدورفت دولت‌ها تغییر کند؛ زیرا ما مدیون مردم هستیم و در قبال این مردم مسئولیت داریم بنابراین اصل مردم هستند و نگاهمان باید خدمت به مردم باشد.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰ 06 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عنوان کرد: اگر کار خود را درست انجام دهیم هم مردم می‌پسندند و هم مورد رضایت خدا است.

وی افزود: خدمت‌ها باید مستمر باشد و این‌طور نباشد که با آمدورفت دولت‌ها تغییر کند؛ زیرا ما مدیون مردم هستیم و در قبال این مردم مسئولیت داریم بنابراین اصل مردم هستند و نگاهمان باید خدمت به مردم باشد.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) بابیان اینکه شرط ماندگاری کار‌ها و فعالیت‌ها در نظر گرفتن رضایت الهی است، گفت: خدمت به مردم و انقلاب اسلامی بالاترین افتخار مسئولین در نظام اسلامی است، فعالیت و خدمات باید صادقانه و برای خدا انجام شود تا با آمدورفت مدیران خدشه‌ای به آن‌ها وارد نشود.

امام‌جمعه قم تصریح کرد: مسئولان باید با الگو قرار دادن شهید حاج قاسم سلیمانی خود را مدیون مردم بدانند و در راه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند، اگر کار برای خدا انجام شود و درگیر مباحث جناحی نشویم و از استعداد‌ها و توان خود برای نظام استفاده کنیم خدا به کار‌های ما برکت می‌دهد.

آیت‌الله سعیدی بیان کرد: بنیاد مسکن در کشور کار‌های خوبی انجام داده و امیدواریم که همه دوستان در عرصه‌هایی که مشغول خدمت هستند خدمت‌هایشان را شفاف و خالص برای خدا انجام دهند و از اهل‌بیت (ع) کمک بگیرند.

علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نیز در این دیدار بابیان اینکه ما در بنیاد مسکن چند کار کلیدی انجام می‌دهیم، عنوان کرد: در سراسر کشور در روستا‌ها بحث مسکن روستایی را دنبال و سالی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را بهسازی و نوسازی می‌کنیم و امسال نیز ۲۰ هزار میلیارد تومان وام مسکن روستایی با کارمزد ۵ درصد به مسکن روستایی اختصاص داده‌ایم.

وی بیان کرد: در شهر‌ها هم از سال پیش‌طرح اقدام ملی مسکن را شروع کردیم که ۵۰ هزار واحد سهم ما شد به این صورت که زمین را اجاره ۹۹ ساله و وام ۱۵۰ میلیون تومانی با سود بانکی و بازپرداخت ۲۰ ساله می‌دهیم که در این طرح در استان قم ۵۰۰ واحد تقریباً تکمیل‌شده و ۲ هزار واحد را هم امروز کلنگ زدیم و خوشبختانه حرکت خوبی در امر مسکن آغازشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی