بازدید 9468

قتل زن سالخورده به دست دخترِ پرستارش

کد خبر: ۱۰۶۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵ 29 June 2021

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: دخترِ یک پرستار در منزل که عامل قتل و سرقت از خانه خانم ۸۲ ساله‌ای بود، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه سعدا... گزافی افزود: ۲۲ آبان سال ۹۸ زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد مادر ۸۲ ساله‌اش به علت مشکوکی فوت کرده و طلاهای وی نیز به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: پرونده با موضوع سرقت منجر به جنایت تشکیل شد و برای تحقیقات جنایی با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت. این مقام انتظامی گفت: محتویات پرونده حاکی از آن بود، متوفی به علت بیماری زمینه‌ای و با توجه به آثار کبودی در نواحی گردن در بیمارستان فوت کرده و با صدور گواهی فوت بدون ارجاع جسد به پزشکی قانونی دفن شده است.

وی افزود: در ادامه بررسی‌ها دختر مقتول اعلام کرد مادرش دچار شکستگی لگن شده و در این چهار ماه قبل از فوتش، پرستاری به نام شوکت از او مراقبت و نگهداری می‌کرده است. این در حالی بود که دختر شوکت نیز برای نظافت گاهی اوقات با مادرش به خانه زن سالخورده می‌رفت.

گزافی اظهار کرد: کارآگاهان با فرضیه این که اکرم (دختر پرستار) در این ماجرا دست دارد، با هماهنگی بازپرس پرونده او را بازداشت کردند، اما در تحقیقات قتل را انکار کرد.

وی گفت: کارآگاهان با ادامه تحقیقات پلیسی، در نهایت اکرم ۴۴ ساله را در برابر مدارک و ادله پلیسی قرار دادند که در اوایل تیرماه امسال به قتل و سرقت اعتراف کرد و گفت مادرم نظافت‌چی منزل مقتوله بود که به علت شکستگی لگن قادر به حرکت نبود، من یک بار که به جای او برای نظافت رفتم متوجه شدم مقتول به تنهایی زندگی می‌کند.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: متهم در ادامه توضیحاتش اظهار کرد به همین دلیل تصمیم گرفتم طلاهای او را سرقت کنم که ۸ مهر سال ۹۸ با تصمیم به سرقت طلاهای مقتول راهی خانه او شدم.

به داخل خانه رفتم و در فرصتی مناسب مقتول را از پشت هل دادم و او به زمین افتاد. می‌خواستم گردن بند او را از گردنش باز کنم که مقاومت کرد. با او درگیر شدم و در این هنگام مقتول شروع به سر و صدا کرد، برای این که کسی صدایش را نشنود دستم را روی دهانش گذاشتم که متوجه شدم بی‌حال شده است. طلاهای او را سرقت کردم و اموال مسروقه را به مبلغ ۱۰ میلیون تومان فروختم.

وی خاطرنشان کرد: با اعتراف زن جوان به جرم خود، متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی