بازدید 7254

شلیک به همسر مقابل ساختمان شورای حل اختلاف

کد خبر: ۱۰۶۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ 29 June 2021

مرد خشمگین که بر سر حضانت فرزندشان با همسرش اختلاف داشت، صبح دیروز با همدستی باجناقش در محوطه ساختمان شورای حل اختلاف جیرفت همسرش را هدف شلیک گلوله قرار داد.

به‌ گزارش ایران، صبح دیروز افراد حاضر در مقابل ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان جیرفت شاهد صحنه خونینی بودند. دو مرد که یکی از آنها سلاحی ساچمه‌ای در دست داشت به محض اینکه زن جوانی وارد محوطه شورای حل اختلاف شد وی را هدف شلیک گلوله قرار داده و فرار کردند.

پس‌ از این حادثه زن جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت اما به گفته پزشکان وی دچار مرگ مغزی شده است.

سرهنگ رضا محمدرضایی، فرمانده انتظامی جیرفت با تشریح ابعاد حادثه شلیک به این زن گفت: ساعت ۱۰صبح دوشنبه به‌دنبال اختلاف خانوادگی یک زوج بر سر حضانت فرزندشان، حادثه تیراندازی به زن جوان در محوطه شورای حل اختلاف رخ داد.

در این حادثه ضارب(تیرانداز) پس از ورود همسر خود به داخل محوطه شورای حل اختلاف با اسلحه ساچمه‌ای به وی شلیک و او را مجروح کرد.‌محمدرضایی با بیان اینکه ضارب و همدست وی بلافاصله از محل حادثه متواری شدند، بیان کرد: خانم مجروح بلافاصله توسط مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت منتقل شد.

پس از کسب اطلاعات پلیسی هویت ضارب و همدست وی که باجناقش بوده مشخص و تلاش برای دستگیری این افراد آغاز شد که بلافاصله همدست ضارب دستگیر شده و ضارب نیز تحت تعقیب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار