ارزش پالایشی یکم ۸ تیر ۱۴۰۰

صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته باز هم منفی به پایان رسید و قرمزپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۳۹ در صد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۱ هزار و ۷۴۰ ریال معامله شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 29 June 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز پالایش منفی شروع به کار کرد و پالایش نزدیک به قیمت روز گذشته در معامله شد و در انتهای بازار با قیمت پایانی ۷۱۷۴۰ ریال به کار خود پایان داد. شپنا از پرتراکنش‌های بازار بود. شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است.
نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با کاهش ۰.۱۳ درصدی، نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (افت ۱.۳۱ درصدی را تجربه کردند و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۰.۶۳ درصدی تنها نماد مثبت امروز صندوق پالایش یکم بود و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.


ارزش پالایشی یکم ۸ تیر ۱۴۰۰

امروز سه شنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۳۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۷۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۷۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایشی یکم ۸ تیر ۱۴۰۰ | پالایش در مدار کاهش
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل