بازدید 19652
۹
فوتو نیوز

طعنه حسام الدین آشنا به حامیان طالبان در ایران / تذکر «نمکی» به «جهانپور» درباره توییت جنجالی

حسام الدین آشنا مشاور پیشین ریاست جمهوری در توییتی به حمایت برخی طالبان واکنش نشان داد. حسام الدین آشنا، مشاور پیشین رییس جمهوری در توییتر نوشت: ‏طالبان در افغانستان تغییر کرده‌اند یا برخی در ایران به تنظیمات اصلی بازگشته‌اند؟
کد خبر: ۱۰۶۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 28 June 2021
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۹
مرگ بر طالبان! جهت اطلاع.
توصیه مطهری به حداد عادل را فقط عاقلان فهمیدند
رسانه ها از محیط زیست و رئیس آن که حتی بلد نیست چگونه در محضر خانم ها پاهایش را کنترل کند
انتظاری در حد ناممکن است و استعفا و عذر خواهی ، نیاز به شجاعت و مردانگی و بزرگ منشی دارد
ظاهراً فراموش کرده‌اند سنی ها در مورد شیعه چه تفکراتی دارند.
با این عملکرد و عقیده ها و اظهار نظر های مسئولین ، آنها هر روز بیشتر از قبل از مردم فاصله می گیرند.آنها مردم را از دست داده اند.
حسام الدین آشنا واقعیت رو گفتن
اين خانم بازيگر(سحر قريشي) كه در اين صفحه تبليغ از بين بردن چروك صورت كرده ، مگر مسلمان نيست با نشان دادن اين همه مو؟ تابناك عزيز ، شما كه مسلمانيد ،چرا حساس به اين گناه نيستيد ؟
خیلی از نظامی ها زوری رای دادن و همه باطله شدن.. دیدم که میگم
اقای نمکی طرف را کشتی . واقعا متاسف هستم شما باید تذکر شدید به طرف میدادید
وجود فرد خودشیفته و هتاکی مانند آقای جهانپور در مجموعه وزارت بهداشت خود نمایانگر ادامه حمایت وزیر محترم بهداشت از ایشان و نحوه عملکرد وزیر محترم است در غیر اینصورت بجای قصیده سرایی حکم به اخراج جهانپور از مجموعه داده بودند.... وزیر محترم بهداشت تا کی می تواند از زیر بار مسئولیت چنین بی آبرویی و رسوایی هایی در زیر مجموعه خود ، با شعر خوانی شانه خالی کند. مگر اینکه خود شخص وزیر به چنین شخصیت و ادب و روشی ، در مجموعه خود راضی باشد...
اخراج و توبیخ چنین فرد گستاخ و بی ادبی که جرات مطرح کردن الفاظ رکیک را پیدا کرده و سپس لجاجت بر افزودن آن نموده و میگوید تازه این کم بوده که من بخاطر ادب !!! بیشتر ازاین در انظار مردم نگفته ام !!!! سخت تر است یا نوشتن این غزل عاشقانه در وصف نکویی فرهنگ ایران زمین!!!!!
فرهنگ را چکار به این رجاله بی ادب که از قضا مسئولیت روابط عمومی و گفتگو با مردم از طرف وزیری به او سپرده شده که به جای عزل و اخراجش ، نامه نگاری می کند!!!.... آیا این وزیر صلاحیت مدیریت زیرمجموعه خود را دارد؟ آیا در جای خود نشسته است؟
آیا این روش جدید مدیریت است که به مردم و منتقدین عملکرد خود فحش رکیک بدهیم و هر کس را که معترض به این فحاشی و روش پلید باشد را مافیا بنامیم و خود را قدیس بنامیم؟! این روش جدیدی است؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر