برگشت روزهای هیجانی و منفی دور از ذهن است

بدون شک افزایش دانش فعالان بازار روزهای بهتری را برای فعالان بازار رقم خواهد زد و برای این منظور بایستی وزن تحلیل را ارتقا داده و نگاه ویژه به گزارش های مالی شود.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ 28 June 2021

به گزارش بورس تابناک، حدادی کارشناس بازارسرمایه با بیان این مطلب که طی روزها و هفته های گذشته ابهامات مهمی از بازار سرمایه برداشته شده است، عنوان داشت: شاید یکی ازمهمترین ابهامات بحث انتخابات ریاست جمهوری بوده که با مشخص شدن نتیجه انتخابات، بازار سرمایه به دنبال اجرایی شدن وعده های رییس دولت جدید است.

وی با اشاره به اینکه بازار به دنبال صورت های مالی سه ماهه حرکت می کند، افزود: خوشبختانه این روزها شاهد خروج بازار سرمایه از شرایط هیجانی منفی و حرکت آن به سمت تعادل پایدارهستیم به طوریکه از دید بنیادی، قیمت ها در سطح خوبی قراردارد و گزارش های قابل قبولی ارائه می شود.

حدادی با توضیح اینکه روزهای منفی و اصلاح برای بازار پیش بینی می شود، اظهار داشت: تعداد زیادی از فعالان بازار دچار ضرر و زیان شدند، اما توانستند دانش خود را افزایش دهند. بر این اساس برگشت روزهای هیجانی و منفی را دور از ذهن می دانم.

این فعال بازار سرمایه تصریح کرد: با توجه به اینکه نگاه سیاسی به بازار سرمایه کمتر شده است، افزایش دانش فعالان بازار روزهای بهتری را برای فعالان بازار رقم خواهد زد و برای این منظور بایستی وزن تحلیل را ارتقا داده و نگاه ویژه به گزارش های مالی داشته باشیم.

وی برحساسیت بیشتر درعملکردها و اقدامات تاکید کرد و گفت: بازار سرمایه نیازمند بررسی بیشتر مولفه های اقتصادی است تا از نقدینگی و تورم جلوگیری به عمل آید.

حدادای در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه در ماه های آینده بازار سرمایه نوسان خواهد داشت، گفت: طی ماه های آینده نوسان وجود خواهد داشت اما بیشتر نوسان سمت و سوی مثبت را در پیش خواهد گرفت اما تا مشخص شدن تیم اقتصادی دولت جدید مشخص نیست چه اقداماتی در راستای کنترل تورم و کسری بودجه صورت خواهد گرفت.

وی در بخش پایانی گفتگو درباره جبران ضرر و زیان سهامداران افزود: با توجه به ضررو زیانی که ماه های گذشته متوجه سهامداران شده بود، پیش بینی می شود با صبر و حوصله، سهام های خوبی را انتخاب کنند تا کم کم ضرر آنها جبران شود

منبع: سنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سقوط بورس به کانال شاخص کل ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار واحد حتمی و غیرقابل اجتناب است.
در بورس سرمایه گزاری نکنید و دارایی خود را به سرعت از بورس خارج کنید.
درصورت افت قیمت دلار شاخص کل به زیر ۴۰۰ هزار واحد خواهد رسید.
وضعیت تولید و عرضه و تقاضا در کشور فاجعه بار است و امکان اصلاح وضعیت اقتصادی حتی در بازه زمانی ۴ ساله نیز ممکن نیست.
موج تعدیل نیروی انسانی در راه است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل