بازدید 16328
۶

ده میلیون نفر کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌اند

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت‌: در صورت تامین بدنه کارت ملی هوشمند در کمتر از ۵ ماه فرآیند صدور آن پایان می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۶۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 28 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور دردر مورد آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند گفت: تا پایان هفته گذشته تعداد ۵۱ میلیون و صد و چهل وپنج هزار و هشتصد و چهل کارت ملی صادر شده است.

ابوترابی در مورد تعداد افراد در انتظار صدور کارت ملی هوشمند گفت:در حدود ده میلیون نفر کارت هوشمند خود را دریافت نکرده اند که در صورت تامین بدنه کارت ملی کمتر از ۵ ماه با ظرفیت ماهانه ۲ و نیم میلون کارت آن ها نیز صادر خواهد شد.

وی در مورد تاریخ پایان فرآیند صدور کارت ملی هوشمند گفت: ما ماهانه توان صدور دو و نیم میلیون کارت را داریم، اما مساله مهم تامین بدنه است که اگر این مهم محقق شود ثبت احوال می‌تواند در کمتر از ۵ ماه کارت ملی هوشمند افراد باقی مانده را نیز صادر کند.

سخنگوی سازمان ثبت احول در مورد صدور شناشنامه در روزهای انتخابات گفت: به ترتیب شناسنامه‌های صادر شده در روز ۲۷ خرداد ماه ۱۶۸۲ تعویضی و ۲۵۹۹ المثنی بوده است. همچنین در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه تعداد ۴۰۷ تعویضی و تعداد ۸۷۶ المثنی برای هموطنان صادر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۶
قدرت برتر منطقه از صدور كارت ملي براي مردمش عاجزه !!!! جل الخالق!!!!!
جالبه که به دنیا شاخ و شونه میکشیم ، ولی هنوز توان تولید بدنه ی کارت ملی خودمان را نداریم.
با توجه به اینکه درشناسنامه های جدید کدملی هم ثبت شده وازروی آن هراطلاعاتی که موردنیازادارات مختلف باشدقابل دسترسی است کارت ملی عملا فلسفه وجودی خودرا ازدست داده. پس اصولابهتراست کارت ملی دیگرحذف شود.هیچ جای دنیا هم برای یک شخص دوسندهویتی صادرنمیشود.الانم چون هراداره ای بنابرسلیقه خودش یکی ازیندو رامیخواهد که باعث دردسربیشترمردم درین اوضاع کرونایی میشود.
کاش از ایشون بپرسید کسانی که تاریخ اعتبار کارت هوشمند ملیشون تموم شد باید چکار کنن ؟
هفدهمین اقتصاد دنیا که از آلمان قویتره ! وجود ساخت یک کارت پلاستیکی را نداره !
جالبه هر روز هم یه واکسن کرونا میسازن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست