بازدید 15496
۳
برتری قهرمان رنکینگ فیفا بر قهرمان دوره قبل اروپا!

بلژیک ، پرتغال و رونالدو را از یورو۲۰۲۰ اخراج کرد

پرتغال پس از هلند دومین مدعی حذف شده از جام شانزدهم لقب گرفت. بلژیک اما باید خودش را برای مصاف جمعه شب با ایتالیا در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا شهر مونیخ آماده کند.
کد خبر: ۱۰۶۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۹ 28 June 2021

در دومین بازی از شب دوم مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو 2020، یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه کارتوخای شهر سویای اسپانیا، تیم‌های ملی بلژیک و پرتغال برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با پیروزی یک بر صفر بلژیک به پایان رسید تا این تیم به‌عنوان چهارمین تیم به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

به گزارش تابناک ورزشی، تنها گل این بازی را تورگان ازار در دقیقه 42 بازی به ثمر رساند تا تیم نخست رنکینگ فیفا، قهرمان دوره قبل رقابت‌ها را حذف کند و در مرحله یک چهارم نهایی حریف ایتالیا شود.

بلژیک ، پرتغال و رونالدو را از یورو۲۰۲۰ اخراج کرد

در 45 دقیقه نخست دو تیم با رویکردی محتاطانه بازی را آغاز کردند و هیچکدام از آنها نتوانستند به طور جدی دروازه دیگری را تهدید کنند، هرچند پرتغالی‌ها از حیث موقعیت‌سازی، شوت به سمت دروازه حریف و همینطور تملک توپ آمار بهتری نسبت به حریف خود داشتند. با این حال این بلژیک بود که در دقیقه 42 با شلیک از راه دور تورگان ازار قفل دروازه‌ها را شکست و بلژیک را پیش انداخت. نیمه نخست در نهایت با همین یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم با مصدومیت کوین دی‌بروینه ستاره بازیساز بلژیکی‌ها و خروج او از میدان، پرتغال بر میانه میدان مسلط‌تر شد و به همین سبب هم موقعیت‌های خوبی روی دروازه بلژیک ایجاد کرد که البته به دلیل عملکرد خوب تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی‌ها و یک بار هم برخورد توپ به تیر دروازه هیچکدام از آنها به گل تبدیل نشد.

با این نتیجه پرتغال پس از هلند دومین مدعی حذف شده از جام شانزدهم لقب گرفت. بلژیک اما باید خودش را برای مصاف جمعه شب با ایتالیا در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا شهر مونیخ آماده کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رونالدو فقط میخواست به رکورد علی دائی برسه و بره؟
ديشب بازى هلند و چك را نگاه مى كردم كه استاديوم فول از جمعيت بود و بدون ماسك ، دارند راحت
زندگى مى كنند بدون كرونا چون مديريت دارند و مغز دارند و از بلايى سر بلند بيرون مى آيند ، همگى در اروپا واكسن آمريكايى و اروپايى زده اند .....
بهتر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار