بازدید 11735
۹
تیر دروازه به داد نویدکیا رسید

سپاهان با دفاع اتوبوسی یک امتیاز از فولاد گرفت

در حالی که بازی تهاجمی در دستور کار دو تیم بود، ضربه سر موسی کولیبالی در دقیقه 1+90 به تیر افقی دروازه سپاهان برخورد کرد تا شاگردان محرم نویدکیا با خوش‌شانسی در این صحنه از شکست رهایی پیدا کنند.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵ 27 June 2021

تیم پرمهره سپاهان با توقف در اهواز مقابل فولاد خوزستان صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فولاد خوزستان با وجود ارائه بازی برتر و هجومی و خلق چندین موقعیت گل، موفق به گشودن دروازه سپاهان نشد و شاگردان نکونام با وجود شایستگی به یک امتیاز بسنده کردند.

سپاهان با دفاع اتوبوسی یک امتیاز از فولاد گرفت

سپاهان در نیمه دوم به طور کامل به دفاع بسته و چند لایه روی آورد و دل به ضد حملات بسته بود. در این نیمه فولادی ها دو بار توپ را به تیر دروازه میزبان نامدار خود کوبیدند.

در آخرین دیدار هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت 20:45 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

این نتیجه در حالی رقم خورد که سپاهان با توجه به پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان برای پس گرفتن صدر جدول نیاز به کسب سه امتیاز داشت، ولی شاگردان جواد نکونام مانع این مهم شدند. در آن سوی میدان فولاد نیز برای عقب نماندن از کورس کسب سهمیه نیاز به برد داشت که در کسب آن ناکام ماند،‌ بنابراین نتیجه بازی امشب اهواز تنها به نفع پرسپولیس شد که حالا به تنهایی در صدر جدول قرار گرفته است.

در حالی که بازی تهاجمی در دستور کار دو تیم بود، ضربه سر موسی کولیبالی در دقیقه 1+90 به تیر افقی دروازه سپاهان برخورد کرد تا شاگردان محرم نویدکیا با خوش‌شانسی در این صحنه از شکست رهایی پیدا کنند.

سپاهان با دفاع اتوبوسی یک امتیاز از فولاد گرفت

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
خوبه نویسنده هاتونم حکومتی هستن
چه گزارش مغرضانه ای ، موقعیتهای سپاهان 3 برابر فولاد بود .
چرا گلر فولاد وقت تلف می کرد؟
عجب، پرسپولیس حتما خوبه؟
پرسپولیس را داور پیروز میدان کرد و با نادیده گرفتن خطای هند بازی کن پرسپولیس سه امتیاز شیرین به انها داد تا مثل همیشه زمینه قهرمان کردن آن تیم را فراهم کنند ولی سپاهان و کلا تیمهای شهرستانی این داوران و این سایت ها مثل تابناک و کمیته انضباطی را ندارد و قهرمان نخواهند شد و نخواهند گذاشت که قهرمان شوند
تابناک قشنگ کینه و دشمنی نسبت به تیم بزرگ سپاهان تو گزارشها و مطالب که منتشر میکنی مشخصه.
معمولا میگن تیم میزبان متوقف شد و... مثلا اگر تیم مورد علاقه ات که با هند مسلم گل زد و برد بود می گفتی تیم ...... در جهنم اهواز موفق شد تیم میزبان را متوقف کند یا ...
و خواهد رسید روزی که عده ای برای بار چندم باور کنند خداوند جای حق نشسته

روزی مثل فینال آسیا که با دست یار خودی پنالتی به تیم مقابل دادید
روزی که سر بقیه تیمها بریده شد تا سوگلی بابا مسعود قهرمان پوشالی این لیگ مسموم باشد

روزی خواهد رسید که آدمهای شریف پاداش شرافت و پاکی را خواهند دید
فعلا بتازید. دور دور شماست
خداییش یازیو دیدی؟
متاسفانه نویسنده متن بازی را ندیده مطلب نوشته کجا دو تا تیرک زدند دوما خودت نوشتی دو تیم فوتبال تهاجمی در دستور کار خود داشتند پس این تیتر چی که زدی
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی