بازدید 8403
با حضور عراقچی

بررسی مذاکرات وین در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی آخرین دور مذاکرات وین با حضور معاون سیاسی وزیر امور خارجه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶ 27 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، «محمود عباس‌زاده مشکینی» درباره نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران گفت: نشست امروز با حضور «عباس عراقچی» برگزار شد و با توجه به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لغو تحریم‌ها و سپس راستی آزمایی و بازگشت به اجرای تعهدات برجامی، اعضای کمیسیون از گزارش سید عباس عراقچی درباره روند مذاکرات کاملا راضی نبودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مقاومت طرف غربی به ویژه آمریکا برای تضمین دادن برای عمل به تعهدات، مشکوک است، گفت: آمریکا می‌خواهد به هر قیمتی بخشی از تحریم‌ها را حفظ کند که این موضوع نشان می‌دهد آن‌ها در پی استفاده از مکانیسم ماشه هستند.

عباس زاده مشکینی افزود: منافع ملی کشور ایجاب می‌کند تضمین‌های لازم را بگیریم، زیرا فشار حداکثری آمریکا و غرب شکست خورده و اقتصاد درون‌زای ما نتیجه می‌دهد.

وی با اشاره به بخش دیگر دستور جلسه امروز درباره اصلاحیه قانون بسیج سازندگی با هدف حمایت همه جانبه از گروه‌های جهادی، خاطرنشان کرد: هدف این قانون تقویت اقدام در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها است که کلیات آن تصویب شد و در جلسات بعدی، اعضای کمیسیون جزییات آن را در دستور کار قرار خواهند داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان