بازدید 11562
۱

روند بیت‌کوین ریزشی شد

فارس به نقل از کوین مارکت کپ نوشت: قیمت بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی دوباره ۵ درصد دیگر ریخت.
کد خبر: ۱۰۵۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 19 June 2021

به گزارش تابناک، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین کانال ۳۶ هزار دلاری را از دست داد و نسبت به دیروز همین موقع ۵.۲ درصد منفی شد. هم اکنون هر بیت کوین ۳۵ هزار و ۹۴۲ دلار در حال معامله است که نسبت به ۷ روز پیش ۱.۹ درصد بالاتر قیمت خورده است.

ارزش کل بازار بیت کوین هم امروز به ۶۶۹ میلیارد دلار رسید و در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون ۶۴ هزار بیت کوین در بازار جهانی خرید و فروش شد. ارزش این معاملات ۳۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود. تعداد بیت کوین‌های موجود در بازار هم به ۱۸ میلیون ۷۳۸ هزار و ۴۷۵ واحد رسیده است.

 

اتریوم هم امروز ۴.۹ درصد ریخت و هم اکنون ۲۲۵۲ دلار خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین و کاردانو هم هر کدام با حدود ۴ درصد افت ۳۴۱ و ۱.۴۴ دلار در حال خرید و فروش شدن هستند. دوج کوین هم ۳.۵ درصد افت کرد و پس از چند روز به زیر ۳۰ سنت رسید و هم اکنون ۲۹ سنت در هر واحد خرید و فروش می‌شود.

به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته، بازار جهانی ارزهای مجازی ۵.۱۶ درصد از ارزش خود را از دست داده و هم اکنون ارزش کل این بازار ۱۴۹۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۸۵ میلیارد دلار در این بازار حجم خورده و تعداد ارزهای مجازی در جهان هم به ۱۰ هزار و ۵۰۷ نوع رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لابد به خاطر انتصاب رییسی است ببینید تا کجا را تحت تاثیر قرار داد الله و اکبر!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار