بازدید 5235

پلیس تدابیر برگزاری انتخابات را ایجاد کرده است

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه تمهیدات لازم برای قبل، حین و بعد از انتخابات اندیشیده شده است، گفت: به نحو احسن و اکمل از آرای مردم صیانت می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ 18 June 2021
پلیس تدابیر برگزاری انتخابات را ایجاد کرده است

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه انتخابات مظهر وحدت و انسجام ملی و نشانه و مصداق واقعی مردم سالاری دینی در کشور ما است، به گونه‌ای که مردم می‌توانند سرنوشت خود را آن گونه که می‌خواهند رقم بزنند، اظهار کرد: حضور پر شور و شعور مردم در انتخابات تاثیر مستقیم و به سزایی در آبادانی و بهروزی کشور خواهد داشت و هر چه حضور در انتخابات پرشورتر باشد اقتدار، عزت و سربلندی بیشتری را برای کشور به ارمغان خواهد آورد و در حقیقت این حضور حماسی نشانه حمایت معنوی مردم از نظام و انقلاب خود است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از ماه‌ها قبل تدابیر و تمهیدات لازم را برای برپایی انتخاباتی امن ایجاد کرده است، افزود: در مراحل مختلف پیش، حین و بعد از انتخابات تمهیدات لازم اندیشیده شده است و تلاش خواهیم کرد که به نحو احسن و اکمل از آرای مردم صیانت کنیم.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه مردم گرانقدر و بصیر ما علی‌رغم تلاش‌های و سم پاشی‌های و تبلیغات مسموم دشمنان در انتخابات پیش روحماسه‌ای بزرگ خواهند آفرید، گفت: مردم با حضور پر شور و شعور خود در انتخابات و با انتخاب فرد اصلح طرحی نو در خواهند انداخت و یک بار دیگر نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی افزود: علی‌رغم تلاش‌های ناجونمردانه دشمنان فردای ایران اسلامی بهتر از امروز و روزهای گذشته خواهد بود و به حول قوه الهی و توجهات حضرت، ولی عصر و رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای و حضور مردم غیور و بصیر مان، خواهیم توانست مشکلات و سختی‌ها را پشت سر بگذاریم؛ چرا که در پس هر سختی، به فرموده خداوند متعال یسر و آسانی خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی